PCOS, Letrozol

Ik heb mijn naam ff aangepast :) is wat handiger. 
@smus ja wij lopen gelijk. Moelijk he al die vermoedelijke symptomen. Ik had gister een enorm trekkend gevoel daar beneden en richting mijn eierstok. Ondertussen al 2 x getest (veel te vroeg natuurlijk). Moet gewoon echt afwachten. 
Ik word straks gebeld met de uitslag van progestron (dacht ik). Om te zien of ik echt een eissprong heb gehad. Ik vraag me af of ze dan ook al kunnen zien of er iets van een innesteling bezig is. 
Ik wilde altijd een augustus baby... haha hoe näief. Maar ach, ben blij dat ik toen nog niet wist hoeveel het kost zo'n kinderwens. 
@gebruiker.. wij hebben onze ouders ingelicht. En ik heb een eigen zaak, dus dat scheelt een hoop stress (levert ook een hoop stress op haha). En mijn partner heeft het vertelt op het werk. Zijn allebei personen die totaal niet kunnen liegen en altijd heel open zijn. Verzwijgen ging bij ons echt niet lukken. Nu is onze omgeving enorm begripvol, dus wij boffen.

@just-me  haha ja snap ik! Ik ben zelf eind juni bevallen in 2020 met een hittegolf ?? echt me voeten waren zo dik!! Kon geen schoenen of niks aan.. maar goed ook dat is goed gekomen.. hopelijk gaan jullie het allemaal mee maken!! ?
@camhay balen!! Owww het potje weer succes..? ?
@julliass succes deze ronde!! Zal je zeggen vorige keer met clomid laatste pillenronde (150 mg) en toen ik eigenlijk niets meer verwachtte..was het ineens raak!! Dus verlies niet de moed meid!! hopelijk slaat de medicatie aan ?
@sarahtjhe geen verstand van mij mij staan de juiste waardes erbij.. 
@smus dat is is wel fijn dat je het verteld hebt! Ik overweeg het toch ook als het teveel stress opleverd.. succes met de verbouwing!!
@emmie ow dat is wel fijn dat iedereen begripvol is! Ben benieuwd naar jou waardes.. 
Mijne zijn inmiddels binnen progesteron 0.36 dat zou betekenen geen eisprong maar follikelfase of zo iets stond er.. ben benieuwd morgen belafspraak om verder te horen en af te spreken hoe nu verder.. ik verwacht dus ophoging naar 5 mg letrozol hopelijk gebeurt en dan iets!

Hi dames, 
Leuk om af en toe hier eens met jullie ervaringen mee te lezen. 

In december ben ik erachter gekomen dat ik ook PCOS heb en een te trage schildklier. Toen ben ik ook begonnen met 2,5 mg Letrozol. Helaas na de eerste ronde bleek ik geen eisprong te hebben gehad en mijn schildklier niet verbeterd te zijn. Dit was dus dubbel balen. 
De tweede ronde ben ik ingegaan met 5 mg en vorige week werd duidelijk dat zowel mijn schildklierwaarden goed waren als dat ik een eisprong heb gehad (progesteron 66). YEAH! 
Nu aan het wachten op een ongesteldheid of zwangerschap natuurlijk. Vanochtend al een zwangerschapstest gedaan, maar helaas niks. Ik weet niet zo goed wanneer ik mijn eisprong heb gehad ook. Dit omdat ik er niet te veel mee bezig wilde zijn en ik eigenlijk weinig/niks merkte deze ronde. Ik ging er dus vanuit dat er weer niks in mijn lichaam gebeurde. Maar gelukkig wel. Nu dus even in spanning wachten op mijn ongesteldheid. 
Hopelijk volgt er snel voor ons allemaal goed nieuws! 

Welkom alle nieuwe meiden! 
Hopelijk kunnen jullie na het starten met de Letrozol gauw een mooi resultaat zien.
Balen dames dat bij de meesten de nieuwe cyclus weer is begonnen.. hopelijk deze maand voor iedereen een positieve test! 
@just-me; haha ik heb dat ook wel eens gezegd, maar toen we eenmaal een poos bezig waren heb ik dat volledig los gelaten, dus wie weet toch een kerstkindje ;).
ik lees iets minder actief mee hoor meiden, probeer me lekker te focussen op de positiviteit en te genieten ondanks dat ik het nog steeds spannend vind allemaal! Ben blij als ik straks de termijnecho heb gehad! Ik voel me wel heeeeeul zwanger haha, na een week bijna niet misselijk te zijn geweest gisteren weer een dag echt vreselijk gevoeld. Vandaag gaat het weer beter. De symptomen komen en gaan, verschilt echt per dag. Ben momenteel 8+2d. 
@san; hoe gaat het met jou?? Heb je hier ook al een poosje niet voorbij zien komen. Jij hebt morgen of woensdag je eerst echo toch?
@Jannienne; welkom en jeetje meid, wat een verrassing! Gefeliciteerd!! Heb je vandaag weer getest en toevallig het zkh al gesproken? Wat ontzettend fijn dat het hele traject jullie bespaard blijft!
liefs en succes voor jullie allemaal ??

@Camhay, balen! Hopelijk heb je dan volgende ronde het geluk ? Hier is het mooi doorgezet, blij toe want dan maar meteen! Dus woensdag weer starten met een nieuwe ronde! Och jee.. het potje weer ? Ik hoop dat het deze keer soepeler verloopt haha!

@EDB welkom! Fijn dat de hogere dosering aanslaat! Nu duimen voor goede rondes ?

@Zonnestraaltje, oohh die hittegolf kan ik me maar al te goed herinneren.. wij waren een weekje oppassen op een hondje van kennissen, om middernacht liep ik buiten en stond t zweet nog onder mn neus? vreselijk! Dat zal pittig geweest zijn met die warmte voor je!
Grappig als ik alles zo lees, hoe snel alles veranderd, ‘vroeger’ was het leuk, beetje fantaseren over zwanger worden ? Nu, eenmaal met die wens bezig maakt het allemaal niks meer uit, het geluk van zo’n kleintje krijgen gaat overal aan voorbij.

@Ly, dus voor jou; groot gelijk! Genieten! En blij zijn! En je vooral geen zorgen maken om forums waar iedereen hard aan het proberen is, gewoon lekker doen waar jij behoefte aan hebt! ?

Dames ik hou jullie echt niet meer bij haha. Maar voor alle nieuwe dames: succes! Hopelijk gaat de Letrozol mooie dingen voor jullie doen!

@Ly: wat ontzettend fijn dat je een goeie echo hebt gehad! Wanneer is je termijnecho? Kan me voorstellen dat het nog even spannend blijft voelen ? Maar ik moet je zeggen, bij mij blijft het naar iedere echo toe toch weer spannend hoor haha. Hopelijk kun je er snel goed van genieten, is je zo gegund ❤️! 

@Just-Me: als ik de regels zo goed door lees zit jij nu weer rond je menstruatie of toch eindelijk die positieve test??? ?? ik hoop zo voor je dat je eindelijk snel ook een positieve test mag hebben! Gun het jullie zooo! ??❤️

Voor de rest lukt het me niet meer om bij te lezen, sorry dames! 

Met mij gaat het overigens heel goed! Ik ben inmiddels 11w + 5d en al 3 goeie echo's gehad. We mogen er vanaf nu vanuit gaan dat het niet zomaar meer fout gaat ❤️? dus dat is heerlijk! Nog even alle onderzoeken rond de 13 weken afwachten en dan gaat het grote genieten écht beginnen. 

Ik ga dan nu ook echt afscheid van jullie nemen lieve meiden! Heel veel succes aan jullie allemaal en ik hoop dat er snel weer wat mooie positieve testen komen bij jullie. Ik weet het, het is soms écht een lange adem (ik had tenslotte ook 9 rondes nodig) maar als die ene ronde er eenmaal is ??❤️! Succes, sterkte, kracht en nog zoveel meer voor jullie allemaal! Veel liefs! ?

Hoi allemaal! ik ben ook wat minder actief geweest, zelfde reden als Ly. Soms is het ook lastig om alles bij te houden. Maar ik hoop natuurlijk ook dat alles bij jullie goed komt en op mooie rondes

Hey lieverds…
Nou nadat gisteren de test echt niet hoopvol was. Heb ik vandaag toch maar de 2e test uit de verpakking gedaan. Er kwam een streepje! Snel naar kruidvat voor een early en ook daar een kruisje! Dus ik toch ook maar een digitale clearblue ertegen aan gegooit.
https://ibb.co/XbnVkwS
???? ik ben in shock.. vol ongeloof en heeeeeeel onwerkelijk gevoel is dit. Maar omg ik kan zeggen: IK BEN ZWANGER????
Dit was voor mij de 3e ronde letrozol en de 12e ronde bewust proberen. Dit is echt zo een wonder met het slechte zaad van vriendlief. Had het echt totaaaaal niet verwacht.
Ik hoop zo enorm mee met jullie lieve meiden! Maar zo zie je maar… het kan ineens toch raak zijn! Geef de moed niet op ajb… het is bloed zweet en tranen maar uiteindelijk komt het echt!!! ? voor nu hoop ik dat alles goed blijft gaan en probeer ik daar maar vanuit te gaan. Ik heb zelfs al een echo staan op 29 maart ? ik belde mijn arts en ze zei nee hoor.. geen bloed of testje nodig we plannen gewoon direct een vroege echo! Waaaaahhhhh?

Terug
Bovenaan