Smus: ik heb niet meer getest, vond ik te spannend. Bij huisarts geweest voor bloedname en vandaag eerste echo om termijn te achterhalen. (Eerste wat gyn zei was: je bent hier al weer, je bent ongeduldig. Toen ik zei dat ik een positieve test had en vroeg afspraak moest maken van de huisarts veranderde haar toon gelukkig. Zo was het dus alsnog een verantwoorden wat ik daar kwam doen,brrr).
Hcg was 895, ze vermoeden beiden 4-5 weken zwanger. Ze kunnen op de echo pas iets zien vanaf hcg 1000 blijkbaar dus gyn kon uit echo nog niet veel zien. Daarom wil ze me wel graag volgende week al terug zien voor echo om zeker te zijn dat het vruchtzakje in mijn baarmoeder en niet erbuiten aan het groeien is. Spannend wel, ben niet heel bezorgd omdat ze voor de echo al zei dat ze vermoedelijk nog niets ging kunnen zien. Dus eigenlijk wel gewoon fijn dat het volgende week al terug kan. Het gaf me toch wel even de bevestiging ook dat het echt waar is!
Camhay ik zie de test zeker oplopen!
EBD, kan me inbeelden dat je ook heel blij bent met die ongesteldheid als het de eerste keer is! Een signaal van je lichaam dat het werkt! Dat is een super teken!
Emmie, voor mij was wit wel altijd wit. Ik gooide die testen ook altijd snel weg om mijn hoofd niet gek te maken. Mss even wachten tot aan je nod? Ik hoorde ook al eens dat die kruidvat early testen soms vals positief geven, hier geen ervaring mee, maar heb dit wel al gehoord.