PCOS, Letrozol

@camhay oww dit is toch zo fantastisch!!! Gefeleliciteerd, ik ben zo blij voor je! Wat heerlijk om het woord zwanger in beeld te zien!!
@smus, ik zie een streepje waaah. Zo leuk!! Bij mij was ie ook zo licht op de eerste test en ik gebruikte dezelfde test. Spannend! Jij ook (voorzichtig) gefeliciteerd. 
Wat leuk dit allemaal dames! En inderdaad, postief blijven want dit bevestigd dat het uiteindelijk goedkomt

Wat vinden jullie van deze oploop (gisteren boven en vandaag onder). Nog wel licht he... mja wel die cb positief ? daar hou ik me maar aan vast! 
https://ibb.co/vJTNzSW

Bedankt allemaal! Zo gek om ineens zo’n streepje te zien.. Ben eigenlijk wel een beetje in shock haha! Hopelijk loopt het op.. Ga vanmiddag even langs Kruidvat en dan test ik morgenvroeg weer!

@ Janniene: jij al iets mee duidelijkheid over hoe ver je eigenlijk bent? Heb je nog een test gedaan? Of heb ik dat gemist?

@ Camhay: ze zijn nog licht, maar ik zie het verschil wel hoor! En die digitale was natuurlijk overduidelijk ?

@ EDB: voor mij voelde het ook wel als iets positiefs die eerste keer echte menstruatie! Dan weet je tenminste dat het echt gewerkt heeft! Jammer dat het niet tot meer geleid heeft, maar nu op naar de volgende kans ?

Oh meiden.. bij mij is het testen ook begonnen. Na al jullie positieve nieuws kon ik me niet meer inhouden. 
Maar helaas, ben ook nog vroeg hoor. Zit op 10 of 11dpo. Maar als ik die test van een afstandje bekijk lijk ik een heeeeel licht streeptje te zien. Maar van dichtbij is ie echt omo wit. Hebben jullie dat al eens gehad? Waarschijnlijk wil ik ook te graag. 
Ik heb vanmiddag getest met de kruidvat early.

Smus: ik heb niet meer getest, vond ik te spannend. Bij huisarts geweest voor bloedname en vandaag eerste echo om termijn te achterhalen. (Eerste wat gyn zei was: je bent hier al weer, je bent ongeduldig. Toen ik zei dat ik een positieve test had en vroeg afspraak moest maken van de huisarts veranderde haar toon gelukkig. Zo was het dus alsnog een verantwoorden wat ik daar kwam doen,brrr).
Hcg was 895, ze vermoeden beiden 4-5 weken zwanger. Ze kunnen op de echo pas iets zien vanaf hcg 1000 blijkbaar dus gyn kon uit echo nog niet veel zien. Daarom wil ze me wel graag volgende week al terug zien voor echo om zeker te zijn dat het vruchtzakje in mijn baarmoeder en niet erbuiten aan het groeien is. Spannend wel, ben niet heel bezorgd omdat ze voor de echo al zei dat ze vermoedelijk nog niets ging kunnen zien. Dus eigenlijk wel gewoon fijn dat het volgende week al terug kan. Het gaf me toch wel even de bevestiging ook dat het echt waar is!
Camhay ik zie de test zeker oplopen!
EBD, kan me inbeelden dat je ook heel blij bent met die ongesteldheid als het de eerste keer is! Een signaal van je lichaam dat het werkt! Dat is een super teken!
Emmie, voor mij was wit wel altijd wit. Ik gooide die testen ook altijd snel weg om mijn hoofd niet gek te maken. Mss even wachten tot aan je nod? Ik hoorde ook al eens dat die kruidvat early testen soms vals positief geven, hier geen ervaring mee, maar heb dit wel al gehoord.

@smus en en en??? Ik moet zeggen dat de kruidvat bij mij echt achterblijven. Gek genoeg test ik met de normale van action duidelijke lijntjes dus die lijken toch iets gevoeliger nu.. al zwoor ik een paar jaar terug bij die van kruidvat.

@emmie.... fotoooo??? ?

@janienne hoever dacht je zelf te zijn... wel fijn dat je volgende week gewoon terug kan. Spannend hoor! Hopelijk zie je snel een mooi hartje kloppen ?

Wat fijn zeg weer een aantal zwangere dames erbij!

Ik merk dat ik elke dag wel test want ik wil echt oploop zien ? maar heb net eentje gedaan en die is nog duidelijker dan deze ochtend dus ik kan het denk ik wel bij 1x per dag laten haha. Wil gewoon een knaller nu!!! #ongeduldig.

Ben trouwens wel mega moe al. Lig al 2 dagen rond 21 uur op de bank te knorren en gaap alles bij elkaar?

@smus ooooow!! Wat een positief nieuws!! Hihi Jij ook gefeliciteerd dan!!! 
@jannienne wat vervelend dat je je moest verantwoorden..., Rot als ze z'n opmerking maken ook ze zouden toch beter moeten weten zou je denken ?? Ow spannend!! Wel fijn dat de afspraak bijna is dan wordt er vast meer duidelijk idd!! 
@camhay zie ook wel een lijn hoor! En de digitale is overduidelijk! Haha het woord geduld... lastig hoor!! Snap het zo!!! 
Vele positief deze ronde, fijn!! ??

Na de echo vandaag, kreeg ik een uur geleden een telefoon van de gyn. Ze had in mijn bloed ook nog progesteronwaarde laten onderzoeken en die waarde zou er tussenin zitten. Dus toch nog heel onzeker of het een goede zwangerschap is of niet. Vrijdag moet ik alweer bloed laten prikken en opnieuw een echo (terwijl die dinsdag 15/3 alweer gepland stond al). Dit lijkt niet al te best, hoewel ze wel zegt dat het echt als controle is en mss helemaal niets aan de hand, vind ik het toch vreemd dat ze me hierover opbelt om 21u en ik nu binnen 2 dagen al weer terug moet gaan en dit niet kan wachten tot dinsdag... 
Toch wat ongerust nu dat dit een teken van miskraam kan zijn... Hoop dat het goed mag gaan.

Terug
Bovenaan