PCOS, Letrozol

Nou ik heb eindelijk ook een positieve kruidvat 2v5 en kruidvat early is ook duidelijker pfieuww
https://ibb.co/2ZR0GPM

Emmie uhm ik zie nog niet echt iets...ben niet heel erg fan van de kruidvat early eerlijk gezegd omdat die bij mij altijd een pennenlijntje geven. De streep moet iig even dik zijn als de controlelijn. Licht maakt niet uit.... maar die zijn lastig op de foto te krijgen vanwege dat schermpje ervoor he... lijk wel iets te zien. Is het lichtblauw?

Ik begin er eigenlijk een hard hoofd in te krijgen na de positieve testen van vanochtend.. Heb ineens veel bruinverlies en mijn misselijkheid is weg ? Dit lijkt meer op mijn aanstaande menstruatie! Hopelijk zet het niet door..

@ Emmie: ik zie het wel heeeeeel licht. Geen idee of dat meer de spiegeling is, maar als je niet ongesteld wordt wie weet..

Voor mij was dit de 3e ronde letrozol en de eerste op 5mg

Waaauuww Camhay wat geweldig!!! Gefeliciteerd meid! ❤️ 
Smus ik ga heel hard voor je duimen dat het gewoon goedzit. Ik heb wel vaker gelezen dat vrouwen bloedverlies hebben terwijl het allemaal gewoon goedzit! ?
Ik slik vanavond weer m'n 1 na laatste dosis en ga meemaken wat deze ronde me gaat brengen. De ovulatietesten zijn alweer in huis en heb Conceive plus besteld (iemand toevallig ervaring mee???), gaan we deze ronde maar eens proberen. Voorspel deden we tot nu toe altijd met speeksel, hadden tegen elkaar gezegd dat het wel leuk en spannend moet blijven etc., maar zijn het er nu wel over eens dat het ook wel een goed idee is om dat voortaan te laten en te vervangen voor die glijmiddel. Ik heb voor het eerst in m'n leven ook een mooi kant pakje besteld. Ben ik normaal niet heel erg van maar leek me wel leuk om het op die manier wat leuker te maken. Wilde 'm eigenlijk bewaren voor de seks rond m'n vruchtbare periode (voor de eerste keer bedoel ik dan; met een beetje ongeluk ga ik 'm vaak aanmoeten, als jullie snappen wat ik bedoel haha) maar m'n vriend riep al dat 'ie niet kan wachten haha. 
Daarnaast ga ik jouw tip maar eens toepassen Camhay! Zit nog totaal niet in de juiste periode maar heb vanmorgen al wat granaatappelpitjes door mijn yoghurt gedaan, gewoon omdat ik al benieuwd was hoe dat zou zijn (ken het wel; maar zo vaak eet ik het niet). Ga dat komende weken dus gewoon volhouden! :) 

@ Juliass: Thanks! Ik duim zelf ook heel hard haha! Ik heb ook conceive plus gebruikt. Speeksel schijnt inderdaad niet goed te zijn, dus ik had het ook maar besteld! Het is voor ons rond de vruchtbare dagen toch ook een beetje een verplichting en wat moeilijker om in de stemming te komen. Ook ik heb wel wat kanten outfits, maar na een paar keer dragen werd hij daar ook niet echt warm meer van haha! Hopelijk werpt het dus snel zijn vruchten af..

@smus... het kan oud bloed zijn van de innesteling meis .. jouw testen zijn zo duidelijk al! Zou me niet teveel zorgen maken als het bruinverlies is... want voor nu ben je gewoon zwanger!

@juliass aah goed bezig meid! Hopelijk werkt het voor jou ook! En ik las over conceive plus ook goede dingen... het is alleen zo duur he pfff.. heel veel succes deze ronde!

@ Camhay: dat is misschien ook wel zo, maar ik maak mij nu gewoon druk omdat je het gewoon niet weet en ik natuurlijk wel voor Nod getest heb.. Het maakt mij gewoon onzeker! Net als jij dat je testen niet zo hard oplopen ? Hoop gewoon zo erg dat het niet mis gaat! Wat een spanning..

@ Lisett: ik heb het ziekenhuis nog niet gebeld! Wilde eigenlijk tot maandag wachten en dan hoor ik wel hoe nu verder ? Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu precies moet doen na zo’n positieve test en er komt eigenlijk ook best veel op je af! Hoor van vrienden enzo dat je echt meteen ook kinderopvang enzo moet gaan regelen. Het bezorgd mij eigenlijk al een hoop stress!

Terug
Bovenaan