PCOS, Letrozol

@Teessaa en, wat is eruit gekomen?

@JustKeepHope welkom! Spannend hé. Ik was 4 dagen na het stoppen met duphaston ongesteld geworden. Succes met de letrozol!!

Ik heb zojuist weer een echo gehad en geen verdere groei te zien. Vandaag weer starten met duphaston en daarna letrozol 5 mg! Ik hoop dat dit zn werk gaat doen.
Ah Romee, ik hoop voor je dat de 5mg idd zijn werk gaat doen! Sterkteeee

@Romee. Geen eigroei.. ze willen nog 1 keer controleren (vrijdag) en als er dan geen eigroei is gelijk door met de 7,5mg.. afwachten dus. Maar heb er weinig vertrouwen in.
Daarnaast vandaag wel besproken dat ik het psychisch soms wel zwaar heb met alle teleurstellingen (ik heb een angststoornis en merk dat mijn spanning erg toeneemt zowel door de medicatie als de spanning rondom het traject) Ik wordt binnenkort gebeld door de medisch psycholoog voor een afspraak.

Jij gaat nu beginnen met de 5mg begrijp ik?
Ik ga nu 5 mg slikken maar eerst weer een kuur om menstruatie te wekken, werd ik mega misselijk van vorige keer.

Goed dat je aan de bel hebt getrokken wat betreft mentaal. Het is ook echt allemaal niet niks! 7.5 mg gaat vast goedkomen!!

Laatst bewerkt:
@Ninna, wat ontzettend balen seg.. is er nog een andere manier die je mogelijk overweegt of ga je nog even verder op deze manier?

@JustKeepHope, Welkom en veel succes!

@Teessaa, Welkom! ik heb ook geen ervaring met jouw situatie maar ik reageerde erg onvoorstelbaar op letrozol. Het is ook de eerste keer dat ikblees van bloedingen tijdens het gebruik van letrozole. Hebben ze daar een verklaring voor? Hopelijk is er vrijdag wel een follikel gegroeid!

@Romee, ooh wat jammer seg.. ik duim voor meer succes met 5 mg!

@Elise, inderdaad, wacht deze ronde gewoon nog eventjes af en kaart het nadien na, je doet er niets mis mee ;)

Ik heb gisteren nog wat bloedverlies gehad maar mijn partner en ik denken dat het door het inbrengen van de utrogestan is. De baarmoedermond en -hals zijn tijdens een zwangerschap extra doorbloed dus ik zal vermoedelijk hier een wondje gemaakt hebben. Vrijdag een eerste echo! Hopelijk zien we dan een mooi vruchtzakje :)

@Ninna, wat ontzettend balen seg.. is er nog een andere manier die je mogelijk overweegt of ga je nog even verder op deze manier?

@JustKeepHope, Welkom en veel succes!

@Teessaa, Welkom! ik heb ook geen ervaring met jouw situatie maar ik reageerde erg onvoorstelbaar op letrozol. Het is ook de eerste keer dat ikblees van bloedingen tijdens het gebruik van letrozole. Hebben ze daar een verklaring voor? Hopelijk is er vrijdag wel een follikel gegroeid!

@Romee, ooh wat jammer seg.. ik duim voor meer succes met 5 mg!

@Elise, inderdaad, wacht deze ronde gewoon nog eventjes af en kaart het nadien na, je doet er niets mis mee ;)

Ik heb gisteren nog wat bloedverlies gehad maar mijn partner en ik denken dat het door het inbrengen van de utrogestan is. De baarmoedermond en -hals zijn tijdens een zwangerschap extra doorbloed dus ik zal vermoedelijk hier een wondje gemaakt hebben. Vrijdag een eerste echo! Hopelijk zien we dan een mooi vruchtzakje :)
AAAH spannend Mirelly!! Heel veel succes morgen, laat je het ons weten?!

@Mirelly succes vandaag! Ben benieuwd!!

Vraagje; over 2 weken start ik met 5mg, ik nam vorige keer 2.5 in de avond. Dat was 1 pilletje. Moet ik ze allebei tegelijk innemen of moet er een paar uur tussen zitten?
(Zulke vragen heb ik altijd pas later en dan baal ik dat ik ze niet aan de gyn heb gevraagd)

@Romee ik neem aan dat je ze in 1 keer kunt innemen. Anders zou ik gewoon even bellen naar het ziekenhuis om het te vragen. Maar lijkt me raar om ze apart van elkaar in te nemen... Sterkte!!

Terug
Bovenaan