Met ons gaat het goed
Gisterenavond was het wel verschieten, ik had opeens wat licht bloedverlies op mijn inlegkruisje, maar bij het afvegen gelukkig niets en tot nu toe ook niets meer. We zijn gisteren gaan joggen, ik weet niet als het daar door komt maar ik durf dat precies nu niet meer terug te gaan doen :/ er is hopelijk gewoon een bloedvatje gesprongen en laat dat maar het eerste en enige zijn! Niet goed voor het vertrouwen :/
@Elise, probeer het maar rustig aan te brengen. Ondanks het gevoelige thema, verliezen de artsen soms wel hun tact. Dat hebben wij ook helaas meegemaakt toen we over IVM begonnen ipv ovariele drilling wat onze eerste arts vond dat we moesten doen..
Veel succes! Ik vind zeker dat je het mag vragen, het is jullie kinderwens en jullie moeten alle goede kansen krijgen die jullie kunnen krijgen. En dat is helaas soms ook zaken vragen aan de arts. Zij zouden het beste met je voor moeten hebben, maar wij kregen toen wel het gevoel dat ze niet al onze opties besproken had en meer naar de cijfers keek dan naar ons individueel geval.