PCOS, Letrozol

Hi dames,
Ik ben nieuw hier, 36jr en alleenstaand. Inmiddels al dik een jaar onderweg met mijn kinderwens. Gestart met iui(met donor) zonder letrozol, wel PCOS, maar ook reguliere cyclus en naar het leek dus spontane eisprong. Na iui3 toch verder onderzocht en bleek de eisprong er niet te zijn, ondanks dat ik wel regelmatige cycli had én positieve ov-testen. Toen iui 4 en 5 mbv echo's gekeken of er een eisprong kwam, wanner dit wel het geval was (blaasjes zichtbaar +20mm) iui 4&5 geprobeerd. Wederom ongesteld.
Bij iui 6 gestart met Letrozol 2,5mg en op de dag dat een eiblaasje 19mm was na de echo, gonasi gespoten. Maar helaas wederom ongesteld.
Ik was door mn rietjes heen en heb besloten van een nieuwe donor te bestellen en daar iui 7 mee in te gaan. Wederom met letrozol 2,5 en dag voor iui gonasi.
Inmiddels zit ik in de laatste wachtweek van iui7, gisteren cd28 en enorme krampen, alsof ongesteld moet worden, maar nog niet het geval. Zondag testen, super zenuwslopend...

Fijn om ook jullie verhalen te lezen, het voelt soms als zo'n enorme eenzame weg..

Ik deel mijn verhaal ook op insta @kinderwens.single en loop daar bewust een paar dagen/weken achter om mezelf verwerkingstijd te geven.

Pfffff wat jammer zeg. Ben je vandaag ongesteld geworden?
Weer een nieuwe ronde in.. Nou je bent niet de enige. Na gesprek met de gyn werd ik ongesteld. Zit nu alweer op dag 3 dus vanavond start ik weer met letrozol.
Ik ben idd gister ongesteld geworden, helaas... Baal wel echt weer
Maargoed idd ik begin morgenavond met Letrozol. Nou we doen het samen weer!!!
Alvast een fijn weekend en we houden de moed erin...

Hi dames,
Ik ben nieuw hier, 36jr en alleenstaand. Inmiddels al dik een jaar onderweg met mijn kinderwens. Gestart met iui(met donor) zonder letrozol, wel PCOS, maar ook reguliere cyclus en naar het leek dus spontane eisprong. Na iui3 toch verder onderzocht en bleek de eisprong er niet te zijn, ondanks dat ik wel regelmatige cycli had én positieve ov-testen. Toen iui 4 en 5 mbv echo's gekeken of er een eisprong kwam, wanner dit wel het geval was (blaasjes zichtbaar +20mm) iui 4&5 geprobeerd. Wederom ongesteld.
Bij iui 6 gestart met Letrozol 2,5mg en op de dag dat een eiblaasje 19mm was na de echo, gonasi gespoten. Maar helaas wederom ongesteld.
Ik was door mn rietjes heen en heb besloten van een nieuwe donor te bestellen en daar iui 7 mee in te gaan. Wederom met letrozol 2,5 en dag voor iui gonasi.
Inmiddels zit ik in de laatste wachtweek van iui7, gisteren cd28 en enorme krampen, alsof ongesteld moet worden, maar nog niet het geval. Zondag testen, super zenuwslopend...

Fijn om ook jullie verhalen te lezen, het voelt soms als zo'n enorme eenzame weg..

Ik deel mijn verhaal ook op insta @kinderwens.single en loop daar bewust een paar dagen/weken achter om mezelf verwerkingstijd te geven.
Oh jeetje ook al een heel traject achter de rug!!! Wat tof dat je nu ook hier je verhaal met ons wilt delen. Soms wel even fijn vind ik om van je af te schrijven..

Hoop echt voor je dat je niet ongesteld gaat worden en dat het dit keer raak is!
Zal voor je duimen.

• Leuk
Waarderingen: Kla
Ik ben idd gister ongesteld geworden, helaas... Baal wel echt weer
Maargoed idd ik begin morgenavond met Letrozol. Nou we doen het samen weer!!!
Alvast een fijn weekend en we houden de moed erin...
Ja zo pittig he.. weer een maand en dan ook nog lange cyclus. Maar we houden de moed er in! Hoelang mag jij dit gebruiken? Ik heb voor drie maanden gekregen.

Hi dames,

Hi! Wat een pittig traject! Ik hoop dat je zondag positief nieuws hebt !!! Succes

Ja zo pittig he.. weer een maand en dan ook nog lange cyclus. Maar we houden de moed er in! Hoelang mag jij dit gebruiken? Ik heb voor drie maanden gekregen.
Ja mijn cyclus is elke dag rond de 35 dagen... ik heb voor 6 maand gekregen. Dus ik kan nu nog 3 maanden doen.
Ppfff vind t wel pittig hoor.. Vind het ook moeilijk om de hoop er in te houden moet ik heel eerlijk zeggen. Maargoed we gaan door!!
Fijn weekend!!!

Hi! Wat een pittig traject! Ik hoop dat je zondag positief nieuws hebt !!! Succes
Helaas ben ik weer ongesteld geworden, toch tegen beterweten in nog een test gedaan. Die uiteraard ook weer negatief was. Deze cyclus gaat er niets gebeuren, aangezien mijn cd 1 was en 3 op zondag, zou ik dan weer moeten starten met de letrozol, maar deze heb ik niet standaard in huis. Daarnaast heb ik mn arts gevraagd om een afspraak, omdat ik oa op dit forum steeds meer tegenkom over verstopte eileiders en dit toch wil laten onderzoeken voordat ik verder ga met weer een poging. Want alles lijkt elke keer perfect volgens het boekje te zijn, timing, grote van de follikels, dikte van het slijm etc etc. Aangezien ik geen duidelijke symptomen heb kunnen lezen die hierbij horen, dacht ik toch liefst eerst alles uitsluiten voordat ik bv hormonen ga ophogen...

Herken heel erg wat sommigen zeggen over die hoop erin houden,dat is misschien wel t heftigste van alles. Weer de veerkracht na elke teleurstelling om weer de hoop terug te vinden en door te gaan met positieve gedachten & kracht.

Sterkte & kracht voor allen die er middenin zitten

Oh jeetje ook al een heel traject achter de rug!!! Wat tof dat je nu ook hier je verhaal met ons wilt delen. Soms wel even fijn vind ik om van je af te schrijven..

Hoop echt voor je dat je niet ongesteld gaat worden en dat het dit keer raak is!
Zal voor je duimen.
Dank.voor je fijne berichtje. Helaas ook dit keer weer ongesteld. Zie reactie hieronder op Romee

Terug
Bovenaan