PCOS, Letrozol

Helaas ben ik weer ongesteld geworden, toch tegen beterweten in nog een test gedaan. Die uiteraard ook weer negatief was. Deze cyclus gaat er niets gebeuren, aangezien mijn cd 1 was en 3 op zondag, zou ik dan weer moeten starten met de letrozol, maar deze heb ik niet standaard in huis. Daarnaast heb ik mn arts gevraagd om een afspraak, omdat ik oa op dit forum steeds meer tegenkom over verstopte eileiders en dit toch wil laten onderzoeken voordat ik verder ga met weer een poging. Want alles lijkt elke keer perfect volgens het boekje te zijn, timing, grote van de follikels, dikte van het slijm etc etc. Aangezien ik geen duidelijke symptomen heb kunnen lezen die hierbij horen, dacht ik toch liefst eerst alles uitsluiten voordat ik bv hormonen ga ophogen...

Herken heel erg wat sommigen zeggen over die hoop erin houden,dat is misschien wel t heftigste van alles. Weer de veerkracht na elke teleurstelling om weer de hoop terug te vinden en door te gaan met positieve gedachten & kracht.

Sterkte & kracht voor allen die er middenin zitten
Knap hoor dat jij dit in je eentje doet!
Ik snap dat je graag alles wilt laten onderzoeken, daar heb je denk ik ook recht op. Maar pas op met je verwachtingen. Bij mij en mijn partner is alles onderzocht, bij ons beiden niets aan de hand. We hebben inmiddels 5 IUI’s gehad, allen met echo’s en hormonen om de cyclus een extra zetje te geven. En helaas allemaal niet gelukt. Na 6x is de slagingskans van IUI 30-40% dus zijn er meer mensen waarbij het niet lukt dan wel.
Ik hoop niet dat ik je de put in praat, maar hoop vooral dat je niet te teleurgesteld bent als het weer niet gelukt is..

Nogmaals respect dat je dit allemaal alleen doet!

• Leuk
Waarderingen: Kla
@Elise hoe gaat het met je?
Heey! Ik had jou ook tijdje terug een privé berichtje gestuurd maar denk dat je die niet hebt gelezen. Geeft niet! Hahah het gaat wel goed met mij. 5e ronde letrozol nu achter de rug en had vrijdag een positieve zwangerschapstest!!! OMG!! Heb er daarna nog 1 gehaald want kon het niet geloven. Ik ben wat misselijk en super moe maar verder mag ik nog niet klagen. Ik heb 3 december mijn 1e echo. Ben alleen echt op van de zenuwen.. Ben zo bang dat het mis gaat. Ook natuurlijk omdat ik al eens eerder een miskraam heb gehad en ik nu pas 5 weken ben .. het is allemaal zo pril en ik pieker echt heel veel... Ondanks die positieve test kan ik echt pas genieten en opgelucht ademhalen als ik het hartje heb horen kloppen denk ik en deze 3 weken goed gaan.

Hoe is het met jou dan???

Heey! Ik had jou ook tijdje terug een privé berichtje gestuurd maar denk dat je die niet hebt gelezen. Geeft niet! Hahah het gaat wel goed met mij. 5e ronde letrozol nu achter de rug en had vrijdag een positieve zwangerschapstest!!! OMG!! Heb er daarna nog 1 gehaald want kon het niet geloven. Ik ben wat misselijk en super moe maar verder mag ik nog niet klagen. Ik heb 3 december mijn 1e echo. Ben alleen echt op van de zenuwen.. Ben zo bang dat het mis gaat. Ook natuurlijk omdat ik al eens eerder een miskraam heb gehad en ik nu pas 5 weken ben .. het is allemaal zo pril en ik pieker echt heel veel... Ondanks die positieve test kan ik echt pas genieten en opgelucht ademhalen als ik het hartje heb horen kloppen denk ik en deze 3 weken goed gaan.

Hoe is het met jou dan???
Ooooh wat erg! Ik zie het inderdaad nu pas…
Dat had echt fijn geweest.
Meid gefeliciteeeerd!!!!!
Ik zit nu in ronde 4 letrozol en had 2 november een positieve zwangerschapstest. Ik heb 7 december mijn eerste echo!! Wat grappig dit!!!

Ik snap je angst na eerdere ervaring maar je kan er niks aan veranderen nu, je hebt er geen invloed op..

Terug
Bovenaan