pcos

Hoi mamaaa, 

heb inmiddels een paar echo’s gehad. Ziet er naar uit dat de medicijnen hun werk gedaan hebben. Weet nu niet hoe het verder gaat. Vrijdag weer een echo. 

Groetjes Nientje 

Vandaag diagnose PCOS gehad, nu wachten op de uitslagen van het bloedonderzoek. Daarna naar de fertiliteitsarts, kijke m'n wat hij/zij zegt daarna waarschijnlijk ook aan de hormonen. 

Hee het is ook spannend! Fijn dat ze aanslaan! Zo stom dat het vooral wachten en onzekerheid is he.meer kan je gewoon niet doen!
Druppel vervelend voor je. Wel fijn dat ze je gelijk doorsturen..

Mamaaaa, ja idd. We gaan het maar gewoon afwachten hoe het allemaal gaat lopen. Hopelijk loopt het uit op een zwangerschap. Morgen weer naar bet ziekenhuis voor een echo. Nientje 

Hoi allemaal, 
Ik zie dat mijn berichtje gisteren helemaal niet geplaatst is dus dan nog maar een keer. Ook ik heb pcos. In januari gestart met 50mg clomid die sloeg niet helemaal aan dus 2e keer 100mg. Toen was ik gelijk zwanger. Helaas was dit een bbz. Sinds eind juni weer gestart met clomid 100mg en nu in 3e ronde weer zwanger. Woensdag mijn 1e echo met 7 weken. Ik vond de clomid super vies en moest er vaak van kokhalzen. Verder was ik na mijn eisprongen echt heel prikkelbaar. Na het slikken moest ik op dag 21 bloed prikken om te zien of ik netjes op dag 14 een eisprong gehad. Natuurlijk was dit nooit zo dus ik mocht vanaf juli gewoon een week nadat ik dacht dat ik mijn eisprong had gehad komen prikken. Die wisr ik altijd goed te vinden. Dus meiden heb vertrouwen!

Terug
Bovenaan