pcos

@Lily, 
Ja idd. Je hoopt op mooiere berichten. Zit nu op cyclus dag 15, volgens mij waren de follikels 11mm. Weet het niet helemaal meer precies. Woensdag weer een echo. 

Ha Nientje! 
Hoe was het vandaag? Zijn de eiblaasjes gegroeid. Ik hoop het voor je! 
Hier vier dagen buikpijn gehad, ik hoop dat dat Mn eisprong is geweest. Al duurde het wel lang. 

Groetjes! 

Hoi Lily,
nee helaas zijn ze niet meer gegroeid. 
Medicijnen mee gekregen om mn menstruatie op te wekken. En daarna weer vanaf cyclus dag 3 tot 7 weer medicijnen te slikken. En op dag 12 weer een echo. 
Dus weer allemaal spannend en afwachten hoe het gaat. 

Voor jou ook spannend wat het geweest is. 

Groetjes

O dat is echt vervelend en teleurstellend! 
Fijn dat je meteen medicatie mee hebt gekregen. Ik moet steeds 2 weken wachten. Hoe zijn je ervaringen met het opwekken van de ontrekkingsbloeding? Ik reageer heel verschillend op de twee verschillende soorten medicatie die ik heb geprobeerd.
Ga je ook de dosis verhogen van de clomid, of nog een keer proberen met deze dosis?  

Hoi dames,
ik heb sinds vorige week ook de diagnose PCOS gekregen.
Dit na een miskraam in juni en nu nog steeds de nasleep ervan (iedere dag bloedverlies maar geen echte menstruatie). 
Morgen de laatste dag provera en dan wachten totdat ik met de Letrozol kan beginnen, was een nieuw middel ipv clomid zeiden ze.
Hoop dat ik hier een beetje mee kan kletsen met jullie. Succes in ieder geval!
Groetjes

Hallo Jojotjuh, 
Welkom! Vervelend, de diagnose. Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent. Ik heb ook in juni een miskraam gehad. Gelukkig niet zo'n nasleep als dat jij beschrijft.
Ik heb van dat medicijn niet eerder gehoord. Ben benieuwd wat jouw ervaringen straks zijn. 
Groetjes

@ lily ja het was idd teleurstellend. Ik heb niet eerder medicijnen gekregen om mijn menstruatie op te wekken. Ze willen niet wachten tot het vanzelf komt vandaar deze medicijnen. 
Slik idd ook letrozol wat jojothu schrijft. Deze is opgehoogd van 2,5 Mg naar 5 Mg. 

Terug
Bovenaan