pcos

Hallo dames .
Pfff het is al een tijdje geleden dat ik hier iets plaats.
Ik eet in december 2x ongesteld 1ste x via de dokter en de 2x uit me eigen en nu ben ik weer ongesteld door me eigen ? zo blij . 
Moest wel afvallen ben 5 kilo kwijt .
Hoop dat me lichaam het volhoud en dat ik uiteindelijk een 2e kindje op de wereld mag brengen  

Hoi allemaal! Ik ben nieuw op het forum. Wij zijn bezig voor ons eerste kindje, ik ben 27 en mijn partner 28. We zijn nu 5 maanden bezig, zitten nu in ronde 3  

Ik vroeg mezelf af wanneer jullie naar de dokter zijn gegaan/zijn getest op PCOS? 

Hallo dames,
Ik heb begin 2018 te horen gekregen dat ik pcos heb. Heb nu 7 rondes clomid gebruikt en ben nu bezig met de 8e. Na de 7e ronde ben ik zwanger geworden van clomid 100, helaas is dit op een miskraam uitgelopen ( december 2018) 
We zijn weer vol goede moed begonnen, hierna nog 2 maal clomid proberen & als het dan niet is gelukt moet ik over op spuiten.
Ik hoop dat ik hier een beetje mee kan kletsen met jullie 
Liefs 

Hoi JoCos,
Bij mij ongeveer na een jaar. Na een jaar zwanger proberen te worden door verwezen naar het ziekenhuis. Waar pcos is geconstateerd. 
2e ronde zwanger. Nu inmiddels alweer 18 weken zwanger. 
Nientje 

Hier ook PCOS vastgesteld. Al heb ik sinds vanmorgen wel lichte bloeding en alleen met afvegen. Maar of dat nou echt een menstuatie is? 
In mei heb ik mn spiraal er uit laten halen vanaf toen cyclus van 30-30-30-61 en laatste maal 66 dagen! 
Hoe is jullie menstruatie qua bloeding?

Nu ronde 3 met clomid en pregnyl. Ondertussen zijn we bijna 1 jaar bezig om een kindje te "verwekken".  Indien ik deze maand niet zwanger ben, zal er een eileideronderzoek (doorgankelijkheid hiervan) gebeuren en veranderen van medicatie. Het wordt steeds lastiger om maandelijks teleurgesteld te worden dat we niet zwanger zijn.

oei nee ze hadden geen onderzoek voordien gedaan nr de eileiders. Vandaag bloedafname laten doen en ik blijk zwanger te zijn, eindelijk derde keer goede keer dus, nu hopen op geen miskraam want ik las online met PCOS dat je daar meer risico op zou hebben. EIindelijk na bijna 1j zwanger.

LT, wat leuk gefeliciteerd. Hoelang ben je zwanger? 
Ik ben ook na iets langer dan een jaar zwanger geworden. Nu inmiddels alweer 22+4. 
Nientje 

Terug
Bovenaan