pcos

Hi Allemaal,Ik sluit me hier ook graag aan als dat mag :) Weet al 10 jaar dat ik PCOS verschijnselen heb, maar na een vroege zwangerschap hebben ze hier nooit meer wat mee gedaan. "Kom maar terug als je zwanger wilt worden en ga voor nu aan de pil"Vorig jaar augustus gestopt met de pil en tot nu toe slechts 2 maal een menstruatie gehad. Ik ben nu met Provera bezig om mijn menstruatie op te wekken. Dan zal ik starten met clomid 50mg. Ik ben vrij sceptisch omdat ik een enorm slechte cyclus heb, maar enthousiast dat we eindelijk verdere stappen hebben kunnen nemen. 

@Esvedra, wat spannend zeg. Hoe gaat het? Nog niet ongesteld geworden? Dankjewel.Ben de laatste week steeds erg misselijk. Vooral in de ochtend en verder de dag eigenlijk met vlagen. Donderdag eerste echo dus best wel weer spannend. @bacon, ook spannend allemaal. Ik heb het ook eek Kerr gebruikt om mijn menstruatie op te wekken. Nu na de 2e ronde zwanger. 

@Nientje: spannend! Veel plezier alvast donderdag!Hier nog geen menstruatie, en gisteren (op de NOD) dus ook al een test gedaan... maar nog niet veel wijzer. Een heeeeeeeeeel licht streepje te zien, maar vraag me af of dat dan ook echt klopt. Google op 'licht streepje' geeft ook niet echt uitsluitsel, dus er zit niks anders op dan maar even een paar dagen afwachten, en als er dan nog steeds geen menstruatie is, nog een keer testen. 

Had tot gisteren ook eigenlijk geen klachten, en vandaag wel wat vlagen van misselijkheid en duizeligheid, maar dat zal ook wel 'tussen de oren' zitten omdat ik nu natuurlijk continu erop aan het letten ben... onzekerheid! Zou natuurlijk ook wel erg voorbarig zijn, gelijk de eerste ronde raak... maar wie weet! 

@ElsieJoy: Balen! Nieuw jaar, nieuwe kansen dan maar! 

@elsiejoy. Klopt ja ze dachten dat het vruchtje nog naar mijn baarmoeder zou kunnen zakken. Ik heb inderdaad ook veel controles en echo’s gehad. Maar had ook bijna geen HCG in mijn bloed. Dus of het echt goed zat denk ik niet. Voordat ik met mijn nieuwe periode begon en dus andere medicatie wilde ze het ook helemaal weg hebben het hcg in mijn bloed.  Heb nu meer controles en veel baat bij de nieuwe medicijnen alleen een hele vroege eisprong gehad en dus denk ik aan de ene kant dat het een gemiste kans is deze periode ivb de baan van mijn vriend (3ploegen). Ik heb zondag wat vreemde krampjes gehad, en ben vanaf maandag alleen maar aan het braken van de misselijkheid. Komt in een vlaag op en dan moet ik ook echt overgeven. Dus spannend weer. Zondag zou ik al mogen testen maar ben bang dat ik te hard van stapel loop? Liefs Romy

Vandaag mijn eerste echo gehad. Een inimini te zien met een mooi kloppend hartje. Vandaag  7 weken en 3 dagen. Volgende echo te horen voor de uitgerekende datum. Hoef nu niet meer naar het ziekenhuis maar naar eigen verloskundige. Nientje 

Jeetje wat een spanning allemaal hier :) Leuk en Nientje gefeliciteerd. Sorry voor mijn late reactie! Ik ben idd al eens eerder zwanger geweest en die knapperd is nu 10 jaar ;) Ik liep destijds met eierstok ontsteking in het ziekenhuis, geen menstruaties en enorm veel pijn. Uiteindelijk te horen gekregen dat ik er rekening mee moest gaan houden dat zwangerschap voor mij een lang proces zou worden in de toekomst en 2 weken later bleek ik zwanger. In het ziekenhuis snapte ze er niets van. Ik was erg jong (18) maar heb geen moment getwijfeld. Sindsdien veel troubles met mijn hormonen. Nu sinds juli 2017 (weer) gestopt met de pil en sindsdien 2 keer gemenstrueerd. Zondag mijn laatste provera pil. Ben benieuwd hoe snel en of de menstruatie komt.

@Esvedra weet jij al meer?

Hi,@nientjee wat ontzettend leuk nieuws zie ik voorbij komen. Gefeliciteerd!! Ik was dit topic “kwijt” vandaar mijn late reactie sorry. Ik heb inmiddels een kuur provera erop zitten. Week na stoppen van deze kuur ongesteld geworden. Ga vandaag beginnen aan clomid 100mg. Ben benieuwd wat het gaat worden. Bij 50mg had ik een eitje. Werd niet groter dan 14mm vandaar kuur provera.  

Hoi @bacon en andere meiden, Ja, afgelopen donderdag nog een keer getest, en toen was een dikke streep zichtbaar...! Redelijk in shock.. zo snel hadden we zelf ook niet verwacht! Eerste ronde al raak, maar het kan dus wel! En dat wil ik de meiden dan ook meegeven bij wie het niet zo snel gaat. Wij hebben het inmiddels onze ouders nu verteld en die zijn blij! Wij ook, als is het ook nog wel erg onwerkelijk! Ik heb verder nog nergens last van, behalve af en toe wat steekjes en een sterke geur! 21 november, wanneer ik 9 weken ben, de eerste echo. Tot die tijd dus nog wel even spannend!  

Terug
Bovenaan