pcos

Dankjewel allemaal. @Esvedra, ook gefeliciteerd met je zwangerschap? Hoe ver ben jij nu? Ik ongeveer 8 weken. Nog aan niemand verteld. Willen beetje wachten tot rond de 12 weken. 11 januari weer een echo. Nientje 

@Nientjeee Dank je wel!Ik ben 5,5 week nu, en heb dus 21 januari een eerste echo (hieronder typte ik per ongeluk november.. haha). Spannend he! Hopelijk gaan de weekjes nu snel voor ons! :)

Gefeliciteerd Esvedra!!Ik ben inmiddels aan de clomid begonnen. Weinig bijwerkingen tot nu toe alleen last van opvliegers? hopelijk slaat het aan.. ik hou jullie op de hoogte ? 

Hallo dames, sorry dat ik al een tijdje niets heb laten horen zit nu in de tweede ronde met clomid 100mg afgelopen donderdag eerste echo was helaas niets te zien, aanstaande maandag weer terug voor echo. Hopelijk heeft het dan wel wat gedaan. @nientjee wat fijn dat jullie een goede echo gehad hebben !  Hoe gaat t met de rest?groetjes Anne 

Hoe gaat het dames? Pik ben de laatste dagen erg misselijk en aan het braken geweest. Gelukkig nu weer iets beter. Volgende week vrijdag 2e echo. Nientje 

Mag ik vragen hoe onregelmatig jullie cyclus was? Zaten er echt grote verschillen tussen (28-35-30-38-29 bijvoorbeeld), of lag het wel dicht bij elkaar (30-31-28-31-30-32 bijvoorbeeld)?

Hallo dames., al even niks meer hier geschreven. Hoe is het er mee? 
Ik ben inmiddels alweer 13 weken zwanger. Gaat nu redelijk. Erg misselijk geweest. 
Nientje 

Terug
Bovenaan