Pendelen

Hoi Laura

Hier is alles goed, met de kids ook. Ja ik kan er haast een beroep van maken ja ik zei tegen mijn man als ik er geld voor zou vragen wordt ik nog rijk hahahahahah.
Nee je moet je er niet teveel aan vastknopen je moet het ook zien als iets leuks, mooi voor mij als het uitkomt.

Liefs Sharine

hoi meid

dank je voor het pendelen voor mijn
ik ga je het laten weten als ik zwanger ben
ik moet 4 augustus ongesteld worden dus hopelijk is juli een vruchtbaren periode is
ik weet niet of je gezien hebt met je pendel dat ik al een zoontje heb van noverber 2006
maar in ieder geval heel hartelijk bedankt voor het pendelen
ik keek uit naar de uitslag
nog veel pendel plezier want ik heb gezien dat je nog druk hebt
vele groetjes
Tess

Hoi Sharine,

Tjeetje, iedereen is echt benieuwd naar wat jij voor ze pendelt !
Natuurlijk ben ik ook heel nieuwgierig, als je zin en tijd hebt, zou je dan voor mij ook willen pendelen ? Als je er genoeg van hebt dan begrijp ik dat wel hoor, ik wacht geduldig af...

Mijn naam is Victoria Heitman, 26-08-1980.

Wij zijn nu bezig in ronde 2 en mijn nod is op 25-7.

alvast hartstikke bedankt als je tijd hebt !!!
groetjes Victoria

Hoi,sharina,

Als je na de drukte nog tijd hebt,zou je dan voor me zusje willen pendelen?
Ze wil graag eerder dan mij zwanger zijn en kunnen we even kijken of het klopt.

Bianca knol
3-2-1980

Alvast bedankt.

He meiden

Vinden jullie het goed dat ik even een pendelstop hou. Het is namelijk zo mijn dochtertje heeft op dit moment flink de griep te pakken. En de komende dagen heb ik weinig tijd om te pendelen. Diegene die tot nu toe hebben aangevraagd probeer ik zo snel mogelijk te doen (weet niet wanneer). Als ik weer wat meer tijd heb schrijf ik wel een nieuwe topic voor het aanmelden van nieuwe pendelaanvragen.

Liefs Sharine

hallo sharine2

Ik wete helemaal niet wat pendelen is hoor maar ik ben bezig voor een tweede en ik heb al een meisje en daar was het de eerste keer meteen mee raak.
Nu ben ik bezig voor een tweede maar kan je voor mij kijken wanneer ik zwanger word.
Ik weet helemaal niet wat het is maar ik zag dat je me naam plus achternaam en geboortedatum nodig had.
Ik zal het er hier bij zetten en ik lees wel of ik antwoord terug krijg.
Merlina Hardam 02-10-1983
Dankje wel

Terug
Bovenaan