Pendelen

Hoi Sharine,

Ik ben hier helaas weer terug want heb een vroege miskraam gekregen
Toch willen we graag weer 'snel' zwanger worden,en zijn wij ook wel benieuwd wanneer?
Zou je voor mij ook willen pendelen?Ik zie dat je het erg druk hebt.Dus heeft geen haast hoor,wanneer je er tijd en zin in hebt.
Mijn naam:

Nathasja Donkers
23-06-1982.

Liefs Nathas.

hoi ik heb ook bij me zelf dat gedaan alleen met naald en draad bij me hand en er kwam uit eerste een meid en daarna 2 jongens de eerste klopt dus ben benieuwd zou je voor mijn ook kunnen pendelen carola den ambtman 23-03-1986   lees het wel groetjes carola

Hoi Sharine,

Ik lees nu pas over het pendelen.. Ben sinds een paar maandjes verhuist naar het als het wat langer duurt forum.. Vroeger toen ik een jaar of 16/17 was heb ik zelf heel veel gependeld.. Heel stom dat ik daar nooit meer aan gedacht heb in combinatie met deze vragen.. Heel erg jammer maar ik heb dus in april mijn boekjes over pendelen en alles weggegeven.. Had ze beter aan jou kunnen doneren.. E ja daar komttie dan de vraag natuurlijk of je het ook voor mij zou willen doen.. Weet niet of je er zin en tijd voor hebt.. Las ook niet zo snel of het al beter gaat met je dochtertje.. Griep en ziek zijn bij die kleintjes vind ik zelf altijd hartverscheurend.. Gaat het alweer beter met haar??
Kijk maar of je er zin en tijd voor hebt :

Angélique Franchimon
12-05-1978

Wat me ook heel erg opvalt is dat het bijna allemaal 1980 plus  zijn die hierom hebben gevraagd.. Wat is je eigen uitkomst heb je al eens iemand laten pendelen voor jezelf?? Of heb je voor jezelf gependeld?? Durfde ik vroeger nooit omdat ik bang was dat ikzelf er meer invloed op uit zou oefenen dan eerlijk was. Ben erg benieuwd..

Grz Phoebe

Hee Sharine,

Veel beterschap gewenst voor je dochtertje! Niets vervelenders voor een kindje dan ziek zijn. Hoop dat het al wat beter met haar gaat.

En nogmaals bedankt dat je voor mij gependeld hebt.
groetjes,
Dion

Hoi Sharine2
Zou jij ook voor mij willen pendelen?Ben erg benieuwd wanneer het bij ons mag gaan lukken!Mijn naam is Marjon Versluis en mijn geboorte datum is 12-11-1983 wil je nog meer weten?Ik hoop dat je het voor mij wilt doen!
Groetjes

hallo meiden,,,,

ik ben best wel nieuwgierig hoe dit pendelen gaat....
ik zou me ook wel willen laten pendelen. ik heb dus niet zo'n pendel?
wie zou dat bij mij willen doen??
                                                                    Sandra Hamminga
                                                                            20-03-1981

Hihi ik lees dit net ff door, maar ben ik nou zo'n nuchtere domme droge doos dan dat ik dit alleen maar zie als grappig tijdverdrijf?
Geloven jullie hier in of is dit een niet geschoten toch altijd mis idee?

Even voor de duidelijkheid, vind het prima hoor wat jullie doen maar moest er wel om lachten

Terug
Bovenaan