Pendelen

Hoi mamaloe,

Geloven of niet geloven maakt niet veel uit.. Ik ga er een paar spreekwoorden tegenaan gooien "baat het niet schaadt het niet" "hoop doet leven" Iedereen moet het zelf weten maar ik vind het een interressant iets.. Iedereen zijn ding toch??
Met schrijven kunnen dingen wel eens anders overkomen dan ze bedoelt zijn dus bij deze laat ik iedereen in zijn waarde en neem ik niemand iets kwalijk..

Grz Phoebe

Met schrijven kunnen dingen wel eens anders overkomen dan ze bedoelt zijn dus bij deze laat ik iedereen in zijn waarde en neem ik niemand iets kwalijk..

Grz Phoebe

Dat doe ik ook zeker niet, vind het alleen wel grappig dat er zoooo veel op reageren!
had vroeger een vriendin die met zo'n glas wilde schuiven, dus nuchtere ik gaf de antwoorden en zij geloofde er heilig in hihi.
Ik vind het prima wat iedereen doet maar vroeg me gewoon af, gelooft iedereen hier echt een beetje in? Of is het gewoon voor de lol.

ik zou het bijna niet durven vragen maar sharina zou je voor mij ook willen pendelen?

mijn naam is priscilla teunisse geb:01-01-1982
ben benieuwd,alvast dankjewel he..

heb het zelf ook geprobeerd maar zou miet eens weten hoe het echt werkt..

gr priscilla

Hoi Sharine,

Wat ontzettend leuk om dit onderwerp bij te houden.. Ik zie zelfs dat mijn forum maatje het ook heeft gevraagd. Wie weet krijgt ze inderdaad een meisje en is ze in september zwanger. Ook al 'geloof' ik er niet zoveel in, ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig geworden.

Ik heb het schaamrood op mijn kaken als ik dit typ, zou je het voor mij ook willen doen? Dan heb je ietsje houvast, ook al is het natuurlijk geen absoluut feit dat het waar. Geeft nu toch wat rust als je weet dat het misschien wel wat langer gaat duren..

Mijn naam:
Mylène Tegelaar 03-04-1970

Een echt 'ouwetje' dus!!

Alvast super bedankt en doe rustig aan, heb geen haast.. Ik zal zeker laten weten of het klopt..

Liefs Mylène (babypoppenmaakster)

hoi sharien
zou jij mischien ook voor mij willen pedellen?
morgen vroeg ga ik op vakantie
ik had afgelopen dinsdag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet
ik heb vaak de syclus 28tot 35 dagen
niet erg op regel dus
maar ik ben wel zeer benieuwd
mijn meisjes naam is alinda kampman
11-04-1974
ik hoop dat je er wat mee kan
alvast bedankt groeten eashr

Terug
Bovenaan