pfffffff

A

Anoniem

Guest
pffffffff

*zucht*

vandaag 1 dag overtijd, ik had voorgenomen maandag of dinsdag een test te doen, maar ik kon het niet laten.
Ik had een cb test gedaan en gewoon een -

Ik baal want bij mijn eerste gaf ie op nod niks aan en 2 dgn later wel en dit waren huismerken dus vandaar dat ik dacht dat een cb dan misschien 1 dag na nod het aan kon geven..

Morgen ga ik naar de apotheek als er geen rd zijn gekomen.

gr Elora

Hoi Elora

Balen he!

Ik had gisteren ook negatief maar mn gevoel (én lijf) zegt dat dit niet klopt.
Ik heb ook gisteren nog een test gekocht en ga nu wachten tot donderdag.

Ik hoop dat jij morgen een positieve uitslag krijgt!

Liefs Jessy

Hoi meiden,

Houdt hoop, want eigenlijk zegt het nog niet veel. Succes met wachten tot de volgende test. Zal blijven duimen voor jullie.

gr Ilona

Nou ik pffffff  met je mee hoor..
Ben vandaag 7 dagen over tijd.. Heb donderdagavond test gedaan en die was negatief..
Dus nu wacht ik maar weer, de vorige keer werd ik ook pas na twee weken ongesteld..
Heb ik daar voor nog nooit gehad en nu zo ineens de laatste twee periodes ben ik te laat..?!? Heel vaag, maar ja we zien t wel.. wacht rustig maar af he

sterkte met wachten..
Liefs!

oo das balen dat je zolang over tijd bent geweest..hoop dat het nu niet weer zo is.

ik persoonlijk ben vrijwel zeker dat het raak is....al een kleine week, maar ik durf er niet op te hopen dat mijn gevoel juist is.

mijn linkerborst is nog net niet een cup gegroeid en de rechter is niks aan te zien.(duss niet echt fraai om te zien maar trekt wel weer bij hoop ik dan maar)

sinds gister regelmatig steken in mijn borsten en dan vrnml links.
Ik kan het me niet herinneren dat mijn borsten op deze manier begonnen met groeien en steken bij de vorige ik weet alleen nog dat ik na 5e week erg gezwollen en pijnlijke borsten had.

de steken komen sinds gisteravond regelmatiger. Dit heb ik de laatste maanden niet gevoeld( is ronde 8)

Mijn buik voelt ook wat zwaarder als normaal en vorige week had ik best last van mijn baarmoeder een week lang ongeveer..vorige week maandag moest ik echt vaak plassen maar daarna iets minder, nu moet ik wel vaker als normaal maar niet extreem.
Moe ben ik ook nog en ik heb eerder zin in eten als normaal.

O en mijn haar wil al paar dgn niet zitten..en dat was vorige zwangerschap ook!!! Was een drama op de laatste 3 wkn na....

Maar ja ook al vermoed ik het ik durf er nog niet om te wedden hoor...maar ik weet wel dat als de rd komen dat ik me behoorlijk k*t ga voelen, erger als de laatste maanden, dan heeft mijn lichaam me echt in het ootje genomen...

Het is maar goed dat de winkels dicht zijn.....aan de andere kant durf ik niet te testen...
eigelijk als ik ongi moet worden laat het dan nu ter plekke maar losbarsten!!! dan ben ik van deze onzekerheid af...

Maar ik geloof het haast niet dat de rd komen....

AAAAAAAAAArrrgghhhhhh ik ben aardig tegenstrijdig he...

nou dames duimen voor elkaar he!!!!

liefs Elora

Dag Elora en andere dames,

Ik herken het allemaal! Ik heb een onregelmatige cyclus en heb vorige week maandag, toen ik op dag 28 was met mezelf afgesproken pas op dag 35 te testen. Toch kon ik het niet laten en heb ik woensdag getest; negatief. Nu spreek ik met mezelf af dat ik pas dinsdag weer mag testen, maar ja wat als die ook negatief is en de rd nog steeds niet in aantocht zijn. Mijn vorige cyclus was 48 dagen, dan als dat in het verschiet lig heb ik nog een paar onzekere weken te gaan.

Vorige week dacht ik wel wat dingen te voelen, maar dat heb ik nu eigenlijk helemaal niet, maar ook dat zegt volgens mij niet alles.
Elora, succes morgen en ook met het wachten tot morgen.
De rest ook succes natuurlijk
groetjes Rannie

Hoi Elora

Hier ook nog steeds niks...
Ik ben nu ook 1 dag overtijd.
Tenminste dat denk ik, mijn vorige cyclussen waren 28,29 en 30 dagen dus ik ga nu ook van die 30 dagen uit...
Voel ook nog niks, ben benieuwd!
Omdat ik ook nieuwschierig was heb ik vrijdag al een test gedaan
Je hoort wel eens dat het kan dus ik vol goede moed de test gedaan en negatief....
Nu dus nog steeds niks,wachten maar weer!

Ik hoop voor jou dat je rd niet komen!

Liefs Sarah mv Alessia

Hoi Elora,

OH HOE HERKENBAAR!!!

Ik vroeg me al af of ik de enige was. Ik loop namelijk ook scheef. Mijn linkerborst is ook zo veel groter dan mijn rechter. Had ik bij de eerste zwangerschap echt niet. Verder dikke blauwe aders vanuit mijn hals om de boel goed te doorbloeden.
Last van bandenpijn, misselijkheid en zoooo moe.

Mijn NOD is vrijdag, denk ik, vorige cyclus mk gehad. dus ik moet nog even wachten, maar ook ik ben er praktisch van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb gewoon een borstvoedingsborst (nou ja alleen links) maar jij herkent dit vast wel.

Ik zal aan je denken morgen. Wanneer is jouw NOD, morgen??
Als jij pos. test moet het bij mij ook goed zitten, en anders Balen we samen ENORM.

Liefs,
Jasmijn.

Terug
Bovenaan