nog geen kwartier na mijn laatste berichtje krijg ik toch een kramp!!!!!!!!!!
Naar de wc en aan de diarree(sorry)
Bij mij begint de ongi dus altijd met diarree.........................
Heb nog niet veel verloren maar het is wel weer begonnen
ik ga mezelf ook niet aanpraten dat het misschien een innestelingbloeding is want dat had ik bij de 1e ook niet..
Op naar ronde 9
het komt dit x heel hard aan , echt ik zat echt nee te roepen toen ik op wc zat...
zoals je terug kunt lezen voelde ik van alles moest zelfs meer plassen...steken in borsten die ik afgelopen maanden niet heb gehad en baarmoederkrampjes die ik ook de afgelopen maanden niet heb gevoeld na de eisprong.
Maar goed ik ga niet bij de pakken neerzitten, 8 sept gaan we trouwen en 10 sept vliegen we smorgens vroeg voor 12 dgn naar Rhodos.
Kunnen we flink klussen op onze huwlijksreis gezien ik dan op mijn vruchtbaarst ben, maar ik ga er geen sprookje van maken dat het wel heel mooi zou zijn om dan zwanger te raken.(dat is het wel maar ja ik ga het proberen los te laten)
Heb een heel goed gesprek met mijn mannetje net gehad en die vind het wel hee lsneu voor me, en snapt ook wel dat ik er erger mee zit het is ook mijn lichaam.
Hij zei ook al ga er maar vanuit dat je half okt naar gyn moet (volgens afspraak bij geen zwangerschap) en dat je dan op lijst komt voor operatie.
Dat ga ik dus ook proberen te doen.
Ik heb me deze maand helemaal laten meeslepen, en mijn lichaam heeft er leuk op ingespeeld en me voor de gek gehouden.
Ik neem me voor er komende maand niet zo mee bezig te zijn, en daar ga ik mijn best ook voor doen.
Nu ga ik eerst die rooie dagen maar s doorkomen en aftellen tot 8 sept.nog 10 nachten slapen.......
Gelukkig heb ik al een prachtdochter en daar krijg ik heeel veel genoegdoening van.
Maar toch het steekt........
Dames succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik wens jullie allemaal een zwangerschap toe!!!!!!!!!
Liefs Elora
ps ik zal echt nog wel meelezen hoor!!! en nu en dan reageren want we zitten allemaal in hetzelfde schuitje.