pfffffff

hey elora, kop op meid. straks ga je lekker trouwen en lekker op vakantie.. en dan heb je nog genoeg om te klussen. haha. en miss dat t die keer dan wel is gelukt.. komt goed hoor!!!
bij mij nog steeds geen ongi gezien. had vandag wel de hele dag last van mn buik. krampjes en steken en rugpijn.... ik weet t niet hoor... ben echt aan t twijfelen... maarja, succes nog met die stomme duivels.. en alvast een heel fijne huwelijk en vakantie..!!!!!!!! groetjes zina x

BAAAAAAAAAAAAAAllllllEN !!!!!

Ik kon het niet geloven heb het meerdere keren nog eens over gelezen.

Je was net als ik zo overtuigd. Kun je niet gewoon diaree hebben. Je kunt er dus gewoon niet vanuit gaan dat zie je maar weer.

Ik blijf nog even hopen. Donderdag ga ik testen, nog drie nachtjes slapen.

Talke; ik weet wanneer mijn NOD is omdat ik altijd merk wanneer mijn vruchtbare week is (cervixslijm) Toen dat ophield heb ik wat krampen gehad en heb ik dus twee weken erbij geteld. Het komt neer op gewoon 28 dagen na mijn MK dus.

Nou sterkte Elora.
Hopen dat het snel meer geluk mag hebben en een fantastische trouwdag gewenst.

Liefs,
Jasmijn

haha mamloe dat zou ook net iets voor mij zijn te vroeg op verzenden klikken...

maar zina mamaloe en jasmijn en alle andere dames(sorry dat is nu nadeel van het hier niet na kunnen lezen op t moment dat je t tikt)
wil ik heel erg bedanken voor jullie medeleven...

ik was echt ontroerd net, ben normaal vrij nuchter maar ja vandaag ff niet zeg maar.

Ergens is het ook wel weer een opluchting, geen spanningen meer of ik zwanger ben...maar wel enorm balen dat ik ongi ben.

Ja jasmijn het is toch echt door gaan zetten, morgen mag ik weer aan de stolselpillen vd gyn daar ik dag 2 tm 5 heeeeeel heftig bloed.die dgn moet ik 3x2 pillen nemen die niet vruchtbaarheid beiinvloeden.

Maar echt meiden ik had tranen in mijn ogen, en ik hoop zo voor jullie dat het raak mag zijn.

mamaloe sterkte en ik hoop dat jij wel gelijk hebt!!!!!!!!!!!( ik snap het nog steeds niet dat ik ongi ben maar goed)

Ik moet komende maand echt anders ermee omgaan, en het is maar goed dat we kleine 2 wkn geen internet hebben dan kan ik dit forum ff loslaten, zolang kom ik hier nog niet maar het werkt wel verslavend.Ik kwam hier ook in 2003/2004 bij juli 2004  moeders...was erg fijn om over mijn zwangerschap en bevalling te praten met dames die gelijk op gingen...

Nou meiden zet hem op...FINGERS CROSSED voor jullie

he elora, balen hoor ik voel echt met je mee, ik kon het vandaag ook niet laten om een test te doen, 1 duidelijke negatieve streep,na een poos naar dat ding getuurd te hebben leek het of er heel vaag maar dan ook heelvaag een ovale streep te zien was. maar ik denk dat het weer eens verbeelding is.nog steeds ben ik niet ongi,vanmiddag kreeg ik een spontane migrane aanval. paar uurtjes op bed gelegen. nu weer redelijk over. ik denk gewoon dat ik een griepje er bij heb ben warm en koud tegelijk. geen verhoogde temp.ik zou willen dat ik mij er wat minder bezig mee kon houden.

maar wat leuk bijna trouwen, wij zijn ook nog niet zo lang geleden getrouwd, we hebben nu net twee weken de foto's binnen. geniet er van het is zo voorbij.gaan jullie alleen met z'n drieen of komt er ook nog fam? liefs bloempje

Lieve Elora,

Het lijkt wel of de geschiedenis zich herhaalt... ik had dit vorige maand precies hetzelfde! Ik was er echt van overtuigd dat ik zwanger was... ik had niet veel lichamelijke klachten, maar wel net als jij heel veel plassen, ongikrampjes, beter reukvermogen,  bruinverlies kwam pas 6  dagen later dan anders  etc. We hadden rond de juiste dagen geklust, mijn temp was op mijn nod nog hoog en gevoelsmatig was dit dé maand om zwanger te worden (kat net overleden, dus man en ik dichter bij elkaar; vakantietijd, dus lekker de tijd om aan het idee te wennen). Maar nee... toch de rode duivels en op naar ronde 8... Dat is echt zwaar k*t!!

De ochtend na mijn nod dat ik zag dat mijn temp weer laag was heb ik ook echt 'nee' geroepen  en heb ik in bed stilletjes liggen huilen, daarna manlief geroepen en verteld. Die dag kwam mijn ongi niet echt op gang zoals dat normaal gaat, dus had stiekem toch nog een beetje hoop... valse hoop bleek de dag erna...

Tja... en nu zit ik weer tegen mijn klustijd aan. Zo traag als die twee weken wachten vorige maand gingen, zo snel zijn ze nu weer voorbij gegaan... heb vorige week een flinke depri-dip gehad, had effe nergens zin in, maar nu voel ik me weer goed. Ben vandaag lekker bij mijn zus met twee kindjes geweest (2 jaar en de ander 3 maanden). Lekker een beetje 'proefmoederen' .

Nou meid, ik wens je veel sterkte en hopelijk is het de volgende ronde raak voor jullie!

Liefs,

Tammy

Terug
Bovenaan