heej meiden,
dankjewel voor jullie reacties,
Ik heb paroxetine, heb nu 2 dagen deze tabl geslikt, en voel me wel wat trillerig.
Moet veel gapen, waardoor ik op den duur een beetje benauwd gevoel krijg rond mn keel, mn moeder denkt dat het een lichte vorm van hyperventilatie is, dus probeer rustig te ademen en weinig te gapen.
het staat wel in de bijsluiter, dat dit bijwerkingen zijn die vaak kunnen voorkomen.
Voelde jullie je vaak niet schuldig?
Ik heb voor mn gevoel geen energie, ik zit alsof ik aan een magneet vast zit op de bank, en het lukt me alleen om voor daniël van die bank af te komen, of zie het werk wat ik moet doen, en ga zitten huilen, en er lukt gewoon niets.
heb gelukkig wel de auto, dus kan evt wel weg maar trekt me gewoon niet, ben gewoon het liefste thuis, hoef ik ook niet vrolijk of aardig te doen naar anderen.
Snap gewoon niet hoe het ammel komt, ben altijd zo positief ingesteld, en vrolijk en hup alles effe doen, en nu lukt het ammel gewoon niet meer.
voor mn gevoel ben ik gewoon op.
Mn zoontje is hartstikke makkelijk en huilt haast nooit, slaapt goed, veel moeders zouden dit wel willen wensen, en ik heb het.
waarom lukt het me dan niet om er positief mee om te gaan!
voel me zo rot!!!
ik heb ook psychische hulp, heb dit al vanaf nov 07.
dus dat is wel vertrouwd.
dit dit was het wel, dankjewel dat jullien naar me willen luisteren.
liefs marina