Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

A

Anoniem

Guest
Ik vond je in het begin van mijn zwangerschap een slimme vrouw maar hoe verder we de zwangerschap in gaan hoe vervelender je word.Ik schrijf dan wel niet veel maar lees wel mee.In heel veel topics weet jij altijd het (verstandige) antwoord te geven.Begrijp je soms niet dat niet iedereen het zelfde vind?

Even over dat meisje(ben haar naam kwijt) die vraagt waneer ze spullen kan gaan kopen en waneer wij dat doen.Die krijgt gewoon een mening(waar ze om vraagt) van iemand goh IK wacht liever nog even omdat de eerste 3 maand nogal spannend zijn i.v.m. met miskramen enz.Dit is iedereen zijn eigen keus waarom leg je je daar niet bij neer.Als jij je spulletjes gelijk al koopt enzo moet je dat zelf weten maar als anderen liever even wachten moeten ze dat OOK zelf weten.Ik heb ook een aantal miskramen achter de rug en wacht ook liever tot na de TWINTIG weken echo maar dit moeten we toch zelf weten?

En over die echo waar voor 7 week nog niets op is te zien.Toen ik 6,5 wk zwanger was was er geen hartactie te zien terwijl er 3 week later wel was.Niet iedereen is gelijk en dit is niet uitzonderlijk want 2 vriendinnen konden zo vroeg ook niets zien.Enne mijn baarmoeder lag wel goed en toch zagen ze met een uitwendige echo niets terwijl ik heel weinig VET heb.En je hoeft me ook niet te vertellen dat het aan het echo apperaat ligt want in het UMCG hebben ze echt wel goed apparatuur en uiterst goed opgeleid personeel dacht ik.

Hoi verdrietig meisje,

ik ben het helemaal met je eens!!!!!!!!!

Rina

Alhoewel ik me de frustratie wel een beetje kan voorstellen (ik denk ook wel eens bij mezelf jeetje wat zegt ze nu), vind ik het toch eigenlijk niet zo heel leuk van je dat een speciaal onderwerp wijdt aan het feit dat je haar irritant vind. Je zit ook bij ons op het septemberforum en daar is ze altijd heel rustig en lief, dus ook zij heeft meerdere kanten.

Je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar bij die discussie over wanneer spullen aanschaffen hebben al verschillende dames duidelijk gemaakt het niet met haar eens te zijn. Dus dat was al duidelijk, vandaar dat ik dit een overbodig berichtje vind, ik vind het een beetje zout in de wond strooien, maar das mijn mening.

Ik ben het met verdrietig meisje eens en las net ook iets van miriam waar ik me ook in kan vinden.Inderdaad op haar eigen forum is ze poeslief, bij ons op het september forum is ze ook nog wel leuk `maar hier word je er soms gek van.Ik vind haar een beetje de dokter uithangen.Ze weet hoe alles werkt en moet(op haar manier dan).

ja ok en dat er gereageerd word binnen een discussie waar zij iets zegt wat anderen voor de kop stoot kan ik me ook levendig voorstellen.

Maar om er een topic aan te wijden vinden ik neigen naar pesterij. Ik vind dat geen volwassen manier om met conflicten en irritatie om te gaan. Ik vind ook dat we met zijn allen laag zinken als we iemand gaan lopen pesten hier. Negeren die hap als je haar niks vind of reageren op haar binnen een discussie maar dit vind ik echt helemaal niks.

Ik vind het totaal geen pesterij maar gewoon je mening geven.Hoezo is dit iemand pesten.Je mag toch hier je mening geven daar is een forum en daar kun je een topic voor maken.Iedereen mag hier vragen en zeggen wat ze vinden en als je het niet met iemand eens bent mag je dat rustig laten weten en als dat nu via een eigen topic is of iemand anders zijn topic vervuilen dat mag je zelf weten.Ik vind dit trouwens een beter idee dan iemand anders zijn topic vervuilen.Ik vind het trouwens wel goed om je mening ook hier over te uiten want daarvoor zijn we hier toch?Ik lees hier mee en reageer als ik dat nodig vind puur om mijn hart te luchten en dat is precies wat de anderen ook doen dacht ik zo.

Hallo,

ook ik kan me er wel aan irriteren hoor, omdat het op mij overkomt alsof ze haar mening wil opleggen aan anderen en er dus geen discussie mogelijk is. Maar wat ik nog het allervervelendste vind... en dat komt niet alleen door ponyville, is dat discussies uiteindelijk niet meer gaan over het gestarte topic, maar over elkaars reactie. Als je je irriteert aan iemand, ach, schuif het gewoon aan de kant en geef gewoon jouw mening over hetgeen waar de topic over gaat. Uiteindelijk hebben we daar het meest aan toch?

Groetjes Sharon.

Hallo dames,

Ik reageer dan niet heel actief, maar lees wel veel mee. Toevallig weet ik dat ponnyville zich heel bewust is wat voor emoties ze uitlokt met haar goede bedoelingen. Ze is er al meerdere malen op aangesproken, ondermeer door mij.

Er een topic over beginnen vind ik wel erg ver gaan. Spreek haar er gelijk op aan, op deze manier word ze publiekelijk te schande gezet wat niemand verdient.

Evy

Terug
Bovenaan