Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:50:27'));

Ik denk trouwens dat ze het zwangerschappagina bedoeld daar ben ik gebanned vanwege de link naar de september mama site  die mocht ik jullie niet mailen...

Wat betekent dat dat je daar niet meer mee mag doen en waarom??Omdat je een link hebt geplaatst?

dag hormoontjes

dit lijkt wel de  gouden kooi  alleen zie je de mensen niet maar kun je ze volgen door middel wat ze schrijven!!!!!!

Misschien een leuke naam voor dit topic GOUDEN FORUM

(ps dit id een grapje he dames)
schrijf ze succes met zwanger zijn doei doei

haha P3, de gouden kooi, das een goeie :)

Ik vind het wel jammer dat degene die dit topic geopend heeft niet meer de moeite heeft genomen om te reageren. Als je het dan al zo nodig vind om iemand publiekelijk aan te spreken op haar gedrag (dan zit het je dus klaarblijkelijk erg hoog)  en je krijgt een reactie erop van degene die je hebt aangesproken, dan moet je ook het fatsoen hebben om er wat op te zeggen. Wie A zegt moet ook B zeggen, toch.

Ik krijg hier toch echt het gevoel van dat het topic meer bedoeld was om een hetze te starten tegen ponyville maar das niet gelukt, gelukkig maar.

ik zal nog even reageren. Ponyville dat is niet wat je tegen mij hebt gezegd maar maakt niet uit. Was alleen maar als voorbeeld bedoelt.
Ik wilde er mee duidelijk maken dat het dus echt geen bal uitmaakt wanneer je wat doet maar laat iedereen toch gewoon zijn ding doen, dus niet weer hetzelfde liedje door te reageren met jouw mening, heeft geen zin.
Geniet nog van je laatste weken zwangerschap, en dat is echt goed bedoelt hoor.
Iedereen is anders en dat is prima, anders wordt het ook zo saai .

hoi ik heb nu vandaag ik weet niet hoeveel reacties zitten lezen over hoe goed of hoe slecht of hoe gemeen ponyville misschien wel of niet is met daarop weer antwoorden.

Dames hebben we nu niks beters te doen??

linda

schijnbaar niet en jij schijnbaar ook niet als je de tijd kan vinden om al die reacties te lezen

Haha kon het niet laten, maar je hebt wel gelijk hoor.

Terug
Bovenaan