haha wat een heisa om mij
Ja ik geef toe kan soms wat bot uit de hoek komen, ben erg direct en daar kunnen dus de meeste mensen niet tegen.
Isabel (zo heet ik echt) is gewoon Isabel ik heb mijn mening gooi hem op tafel en je kan hem negeren of iets mee doen, maakt me verder ook niet zoveel uit. Ik ben alleen geen meeprater dus als je wil horen of je lekker door mag roken in je zwangerschap bijvoorbeeld ben je bij mij aan het verkeerde adres.
Wat betreft die spullen kopen, ik heb NOOIT gezegd dat je hetzelfde moet doen als mij en als een idioot je kamer af hebben met 12 weken (ik besef ook wel dat dat megavroeg is) het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat je moet doen wat je ZELF wilt of je nu je kamer met 6 weken of 30 weken af wilt hebben, wat ik zie is dat heel veel mensen vaak zo'n meisje / vrouw heel onzeker maken met verhalen over miskramen e.d. DAT vind ik gemeen LAAT iemand lekker genieten al is het zogenaamd volgens andere mensen te vroeg.
Lief dat er toch meerdere mensen wel mij begrijpen (waar ik vandaan kom) of ik veel meegemaakt heb ja waarschijnlijk wel maar vele van jullie ook het is maar net hoe je ermee omgaat ik ben een vechter en leg me nooit ergens bij neer de ene verwerkt iets anders dan de ander, dat ik veel medische dingen weet / of denk te weten (want ik zal echt nooit 100% altijd gelijk hebben hoor dat weet ik zelf ook wel) is dat ik al 26 jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit loop en helaas ook veel mensen om me heen heb die helaas ook veel binnenkanten van ziekenhuizen zien.
Kortom ik ben wat kort door de bocht maar daardoor nog geen bitch alleen omdat ik een mening heb die ik niet onder stoelen of banken steek (ik zie vaak mensen meepraten met andere en tussendoor hebben ze vaak stiekum een hele andere mening) dat is op bijv. een ander forum waar ik kom ook, dan pm je met elkaar iets heel anders dan je schrijft in je stukje reactie DAT vind ik niet kunnen, dan vind je me maar een takkemens maar ik ben in elk geval ALTIJD eerlijk!
Ik kan er trouwens niet mee zitten hoor heel apart topic voor mij, ik zie het ook niet als pesten, alhoewel het natuurlijk niet de meest volwassen manier is van jezelf uiten, mijn site staat hier vaak genoeg vermeld dus een emailadres zal ook wel zo gevonden zijn als je er echt zo mee zit. Wat ik niet begrijp want hoe belangrijk zijn mijn reacties hier nou?
Ik zal proberen wat genuanceerder te reageren op topics dat is het enige wat ik kan beloven liegen of je gelijk geven wanneer ik denk dat je het niet hebt zal ik nooit doen.