Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

Zullen we deze topic gewoon houden op onze hormonen  en het warme weer . Laten we het aub gezellig houden en niet zo als op het zwanger worden forum want, daar is het gezellig zijn al lang zoek ( volgens mij komt het daar nu wel weer terug hoor ). We hebben toch wel iets leukers aan ons hoofd hihihi .

Liefs Linda 37,5 wk.

hallo ik heb er ook van gehoort van waneer spullen kopen en ik heb zo iets van je moet zelf kijken waneer je spullen gaat komen als je nou met 6 weken spullen gaat komen of met 7 maanden je moet gewoon op je gevoel af gaan als jij lekker wilt gaan shoppen dan doe je dat gewoon tegen mij zeggen ze   in mijn omgeving ook van ben je niet een beetje te vroeg en dat zeg ik van dat moet ik toch zelf weten of niet dan ik ben nu 14 weken 3 dagen zwanger maar ik wacht even want ik heb het gevoel dat ik een jonge krijg en naar mijn 20 weken echo en het is dan zeker dat ik een jonge krijg ga ik lekker shoppen want ik kan straks mijn vent niet een jurkje aan doen he groetjes ramona

Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar doe het toch...

In een hoop wat ponyville zegt zit toch best waarheid (ook al is het dan niet altijd tactisch gezegd). Daarbij denk ik dat zij toch al heel wat heeft meegemaakt in haar leven en zich gewoon om sommige dingen niet zo druk maakt en daarin ook van haar hart geen moordkuil maakt.

Dus ik wilde toch effe opkomen voor ponyville (hoewel ze dat prima zelf kan volgens mij!), we mogen hier toch allemaal onze mening geven. Het is daarbij natuurlijk niet de bedoeling dat je je persoonlijk gegriefd gaat voelen, maar volgens mij is dit ook niet de bedoeling van ponyville; ze zegt gewoon effe waar het op staat.

Laat iedereen toch lekker in zijn waarde en als het antwoord je niet aanstaat moet je er vooral niet teveel van aantrekken.

Groetjes Renata.

hier nog iemand die eigelijk niet wil reageren maar het toch doet!

vind ook dat bij sommige opmerkingen van ponyville er wel waarheid in zit... net zoals bij iedereen .. je krijgt tegenwoordig van huisarts, vk enz ook zoveel dingen te horen waar de 1 zo zegt en de ander weer zo dat je ook hele verschillende reacties krijgt als je een topic met een vraag ergens opent want iedereen krijgt van zijn haar huisarts vk weer wat anders te horen..
dit is ook zo met dingen in het dagelijkse leven wat misschien niet met zwangerschap te maken heeft.... mja daarom mag iedereen ook zn mening geven!!!!
ma ben t wel eens met de meesten hier dat de manier waarop het gezegd word soms wel anders kan!   en dat er dan een excuus word gebruikt dat ze maybe al veel mee heeft gemaakt in haar leven schiet mij in het verkeerde keelgat want dat is geen excuus ! dat hebben meerdere vrouwen hier..

verder vind ik ook dat je door sommige dingen heen moet prikken met de manier waarop een dingen gezgd worden ze bedoelt t maybe echt niet zo maar iets willen duidelijk maken en het zo op een nette  duidelijke manier overbrengen op een ander is soms best lastig via inet!

liefs miranda
34 wk!

Hey Verdreitigmeisje22,

Sorry, maar ik vind het echt niet normaal dat je voor  PONNYVILLE een speciaal topic opent.

Laat haar haar mening zeggen, daar is dit forum toch voor of niet?

Als haar berichten of topics niks voor jou zijn dan reageer je gewoon niet punt uit.

Trouwens wat betreft de babykamer iedereen heeft zijn eigen mening, de ander wilt nu en de ander wilt pas na de 20 weken beginnen met de babykamer e.d.

Dus als ik jou was zou ik me geen zorgen maken  om de reacties van  PONNYVILLE maar geniet van je wondertje in je buik!!!

Groetjes Seb

Zet een aantal zwangere vrouwen bij elkaar en de hormonen vliegen je om de oren

Ik ben blij dat dit soort forums er zijn anders hadden onze arme partners en omgeving nog meer van ons te verduren!!!

Laten we ons alsjeblieft niet zo druk maken om wat een ander zegt (immers een forum is er toch juist om advies en je eigen mening te geven?)

Maar idd, om nou speciaal een topic hierover te openen?????

Laten we ons lekker met onze zwangerschap (en idd het mooie weer) bezig houden en een ander (en ook een ander zijn mening) accepteren (en als het niet anders kan links liggen).

Liefs aan ieder,
Nika

haha wat een heisa om mij

Ja ik geef toe kan soms wat bot uit de hoek komen, ben erg direct en daar kunnen dus de meeste mensen niet tegen.

Isabel (zo heet ik echt) is gewoon Isabel ik heb mijn mening gooi hem op tafel en je kan hem negeren of iets mee doen, maakt me verder ook niet zoveel uit. Ik ben alleen geen meeprater dus als je wil horen of je lekker door mag roken in je zwangerschap bijvoorbeeld ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Wat betreft die spullen kopen, ik heb NOOIT gezegd dat je hetzelfde moet doen als mij en als een idioot je kamer af hebben met 12 weken (ik besef ook wel dat dat megavroeg is) het enige wat ik probeer duidelijk te maken is dat je moet doen wat je ZELF wilt of je nu je kamer met 6 weken of 30 weken af wilt hebben, wat ik zie is dat heel veel mensen vaak zo'n meisje / vrouw heel onzeker maken met verhalen over miskramen e.d. DAT vind ik gemeen LAAT iemand lekker genieten al is het zogenaamd volgens andere mensen te vroeg.

Lief dat er toch meerdere mensen wel mij begrijpen (waar ik vandaan kom) of ik veel meegemaakt heb ja waarschijnlijk wel maar vele van jullie ook het is maar net hoe je ermee omgaat ik ben een vechter en leg me nooit ergens bij neer de ene verwerkt iets anders dan de ander, dat ik veel medische dingen weet / of denk te weten (want ik zal echt nooit 100% altijd gelijk hebben hoor dat weet ik zelf ook wel) is dat ik al 26 jaar ziekenhuis in en ziekenhuis uit loop en helaas ook veel mensen om me heen heb die helaas ook veel binnenkanten van ziekenhuizen zien.

Kortom ik ben wat kort door de bocht maar daardoor nog geen bitch alleen omdat ik een mening heb die ik niet onder stoelen of banken steek (ik zie vaak mensen meepraten met andere en tussendoor hebben ze vaak stiekum een hele andere mening) dat is op bijv. een ander forum waar ik kom ook, dan pm je met elkaar iets heel anders dan je schrijft in je stukje reactie DAT vind ik niet kunnen, dan vind je me maar een takkemens maar ik ben in elk geval ALTIJD eerlijk!

Ik kan er trouwens niet mee zitten hoor heel apart topic voor mij, ik zie het ook niet als pesten, alhoewel het natuurlijk niet de meest volwassen manier is van jezelf uiten, mijn site staat hier vaak genoeg vermeld dus een emailadres zal ook wel zo gevonden zijn als je er echt zo mee zit. Wat ik niet begrijp want hoe belangrijk zijn mijn reacties hier nou?

Ik zal proberen wat genuanceerder te reageren op topics dat is het enige wat ik kan beloven liegen of je gelijk geven wanneer ik denk dat je het niet hebt zal ik nooit doen.

Terug
Bovenaan