Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

Ik denk niet dat het zozeer een kwestie is van een ander gelijk geven als jij iets anders vind, maar je proberen te verplaatsten in de hoek van de ander. Ik heb ook vaak een mening over dingen maar dan zegt iemand weer iets en denk ik, ja vanuit die hoek had ik het nog niet bekeken en vaak zit er dan wel wat in. Dat wil dan niet zeggen dat ik het met die ander eens ben maar begrijp dan wel waarom hun het zo zien.

trouwens wel sportief dat je reageert op dit topic, je had het ook gewoon kunnen negeren.

Ook ik wil even kwijt dat ik het erg sportief en volwassen van je vind Ponyville, dat je erop reageert op deze manier. Het had ook anders gekund of je had het kunnen negeren.

Groetjes Sharon.

quote: sjerruntjuhhh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 11:01:33'));

Ook ik wil even kwijt dat ik het erg sportief en volwassen van je vind Ponyville, dat je erop reageert op deze manier. Het had ook anders gekund of je had het kunnen negeren.

Groetjes Sharon.

Ja ik begrijp wel waarom mensen mijn aanpak niet altijd de beste vinden hoor, zou waarschijnlijk wel wat meer tact kunnen gebruiken soms....ik ben de eerste die dat toegeeft.

Iedereen heeft recht op zijn mening dus ook over mij  nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik er ook allemaal niet zo zwaar aan til, er zijn meer dingen waar ik energie in moet stoppen op het moment en ja vind het dan wel "grappig" dat blijkbaar andere mensen zich enorm aantrekken terwijl ik zoiets heb van; het is maar een forum hoor.. daar heb je nu eenmaal ook discussies omdat niet alle mensen hetzelfde zijn EN dan vind ik juist een leuk iets aan een forum want soms kan je wel je mening veranderen over iets door wat iemand zegt of er later over na gaan denken en bij jezelf denken goh ja zo had ik er nog niet over nagedacht...

Ik ga lekker buiten zitten onder de parasol en proberen te genieten ondanks dat ik het veel te warm vind, nog maar 5 weekjes (want ja net zoals bij iedereen hier heb ik ook weleens last van hormoontjes en ongeduldiger dan ik normaal zou zijn)

Ik gun iedereen een fijne zondag!

hihi  helemaal mee eens!!  viel pas  om 7 uur in slaap....  ben er zo vaak uitgeweest pfff voor t eerst echt last vd warmte...   vanmiddag lekker bbq!!! iedereen fijne zondag!

liefs miranda
34weken!

Hahaha ik lach me kapot, mensen die dit soort topic's openen. Dan ben je pas echt triest zeg!  

Nou ja zeg. Ik sla hier steil van achterover. Ik begrijp dit dus echt niet. Laten we even normaal doen aub.

Stel je voor dat iemand zo'n topic over mij zou openen. Ik denk dat ik er gewoon niet van zou kunnen slapen ( Ik hoop niet dat dat zo is Ponyville, maar gelukkig klink je als iemand die hier wel tegen kan ) en daarvoor zijn we toch niet hier.

Petje af, Isabel. Maar inderdaad soms is iets meer tact welkom
Ik vind het ook een beetje overbodig om een er een apart topic voor te openen, maar goed als verdrietig meisje dat wil waarom niet.
Ik ben ook iemand net als jij  die er geen doekjes omwindt, maar dat vind ik dus het fijne van een forum : Ik schrijf m'n mening (soms ongezouten) lees het een paar keer door en besluit dan meestal dat het niet de moeite waard is  om op de knop "Plaats bericht" te drukken. En met lezen is het natuurlijk wel zo, dat je iets op 10 verschillende manieren kunt lezen. De een intrepeteerd eenzelfde verhaal weer heel anders dan de ander.
Ik heb ook m'n mening aan jou geuit en jij hebt daar jouw visie weer opgegeven en dan is het voor mij over en uit. Het leven gaat weer door en ik vind het verspilde energie om me druk te maken over mensen die ik niet eens ken. Maar dat doe jij volgens mij ook niet.

Miriam (35+1)

Terug
Bovenaan