quote: sjerruntjuhhh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2007 11:01:33&apos😉);
Ook ik wil even kwijt dat ik het erg sportief en volwassen van je vind Ponyville, dat je erop reageert op deze manier. Het had ook anders gekund of je had het kunnen negeren.
Groetjes Sharon.
Ja ik begrijp wel waarom mensen mijn aanpak niet altijd de beste vinden hoor, zou waarschijnlijk wel wat meer tact kunnen gebruiken soms....ik ben de eerste die dat toegeeft.
Iedereen heeft recht op zijn mening dus ook over mij nu moet ik ook eerlijk bekennen dat ik er ook allemaal niet zo zwaar aan til, er zijn meer dingen waar ik energie in moet stoppen op het moment en ja vind het dan wel "grappig" dat blijkbaar andere mensen zich enorm aantrekken terwijl ik zoiets heb van; het is maar een forum hoor.. daar heb je nu eenmaal ook discussies omdat niet alle mensen hetzelfde zijn EN dan vind ik juist een leuk iets aan een forum want soms kan je wel je mening veranderen over iets door wat iemand zegt of er later over na gaan denken en bij jezelf denken goh ja zo had ik er nog niet over nagedacht...
Ik ga lekker buiten zitten onder de parasol en proberen te genieten ondanks dat ik het veel te warm vind, nog maar 5 weekjes (want ja net zoals bij iedereen hier heb ik ook weleens last van hormoontjes en ongeduldiger dan ik normaal zou zijn)
Ik gun iedereen een fijne zondag!