Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

hoi

ook ik reageer hier even op. Ik ken haar van een andere site waar ik ook septembermama was, ja, was want het ging mis.
Ik heb meegepraat en ik begon me al snel te irriteren aan ponyville, ik geloof zelfs dat dit in het forum ook tegen haar is gezegd.  
Dus nogmaals, laat iedereen in haar of zijn waarde.  natuurlijk denkt iedereen anders maar dat is ook prima.  
Ik ben blij dat ik overal mee heb gewacht, spullen kopen en het tegen iedereen zeggen.  
Dus ponyville, hou je een klein beetje rustig, het wil wel wat zeggen dat er hier een onderwerp  over jou gemaakt wordt, en dat is  zeker niet goed denk ik en niet nodig ook.

ga ik ook weer wat zeggen haha :p

ik zit ook op een forum van septembermama,s en eigelijk merk ik daar niks van nu weet ik niet of dit dezlfde site dan is maja als ik t goed onthouden heb is ponyville daar de oprichter van ( of hoe je dat ook zegt)   nu moet ik eerlijk zeggen dat de xeren dat ik en dat is iedere dag wel even dat ik er op kijk er eigelijk geen nieuwe topics geopend worden of ik moet scheel zijn en zijn we daar dus niet zo actief als hier.....

oja T REGENT!!!!!!!!!!! wat een verkoeling sorry moest ik even kwijt had niet veel last van de warmte ma vind t wel lekker

Dat het bij jou mis is gegaan is erg spijtig en vind ik vreselijk voor je maar geeft mensen niet het recht om anderen hun geluk af te pakken het enige wat ik altijd zeg is dat ze hun eigen hart moeten volgen en zich niet door andere mensen laten intimideren en om die reden niets durven te kopen. Ik vind het niet leuk om nare verhalen aan iemand op te hangen en zo iemand zijn roze wolk lek te prikken, laat ze lekker dromen en van mijn part wat kopen, en ik heb zelfs gezegd als je niets groots durf te kopen dat je wat kleins kan kopen om het toch allemaal een beetje werkelijker te maken en plezier ervan te hebben.

Het feit dat de topic starter nog niet eens het fatsoen heeft om netjes terug te reageren terwijl ik een heel normaal antwoord geeft zegt volgens mij meer over de topic starter dan over mij.

Tuurlijk ben ik direct en dat werkt niet altijd maar het is een forum hoor, pak zout staat in de kast (als het goed is  dat werkt prima)   ik ben altijd mega eerlijk (TE eerlijk) en dat kan niet iedereen goed handelen (of schiet net in het verkeerde keelgat omdat je het te persoonlijk opvat) ik zeg toch niet dat mijn mening rules of dat ik god ben ofzo en mijn mening DE ENIGE is? maar uit hem wel...ik vind een forum een plek voor discussie (leuke en soms als je het niet eens bent minder leuk) maar je ziet altijd wel veel verschillende kanten en verhalen.

Ik vind wel apart dat het wel een reden zou hebben dat het topic hier staat terwijl je mij helemaal niet kent verder. Ik heb nog nooit direct commentaar op een topic van je gegeven of op een reactie van jou een reactie gegeven. Ik ken je verder niet dus zal verder geen oordeel vellen (terwijl je dat wel meteen over mij doet) maar dit ziet er een beetje uit als trap na geven terwijl je er niets tot weinig mee te maken hebt gehad..we waren het er inmiddels over eens om het te laten rusten omdat de topic starter blijkbaar geen zin meer had om te reageren om een kat naar mij (als je dan toch een kat wil geven blijf dan bij je standpunt of bind in en geef toe dat je misschien ook een andere kant van mij ziet inmiddels)

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:40:33'));

ik zit ook op een forum van septembermama,s en eigelijk merk ik daar niks van nu weet ik niet of dit dezlfde site dan is maja als ik t goed onthouden heb is ponyville daar de oprichter van ( of hoe je dat ook zegt)   nu moet ik eerlijk zeggen dat de xeren dat ik en dat is iedere dag wel even dat ik er op kijk er eigelijk geen nieuwe topics geopend worden of ik moet scheel zijn en zijn we daar dus niet zo actief als hier.....

oja T REGENT!!!!!!!!!!! wat een verkoeling sorry moest ik even kwijt had niet veel last van de warmte ma vind t wel lekker

ja het is rustig he..ach er zijn ook zoveel forums om bij te houden ik heb ook geen zin om mijn verhaal soms 3 keer te kopieren en te plakken haha ik verdeel het een beetje, wel heb ik contact met veel september mama's via hyves enzo OOK erg leuk!

Zullen we het topic lekker sluiten! Respecteer een ieder z'n mening en bedenk ook dat je hier niet alles van elkaar kunt weten.
Iedereen hier heeft zijn eigen achtergrond en dat maakt dat we allemaal misschien wel eens reageren zoals we dat normaal niet zouden doen.

Laten we lekker samen genieten van deze bijzonder periode in ons leven en dat lekker met elkaar delen! En geef lekker je mening, want dat is toch waarom wij hier allemaal schrijven??

Fijne avond en tot op het forum op een ander topic!!

gr mama van MD

Ik denk trouwens dat ze het zwangerschappagina bedoeld daar ben ik gebanned vanwege de link naar de september mama site  die mocht ik jullie niet mailen...

JEZUS ZEG,WAAR GAAT DIT OVER!!!MENSEN HOU JULLIE TOCH BEZIG MET JULLIE ZWANGERSCHAP EN GENIET DAAR TOCH VAN!!!!!!! EN IEMAND DIE RECHT DOOR ZEE IS:IK HOU DAAR WEL VAN!MAAR ECHT LUITJES:GROW UP!!!!!!!!!!

quote: ponyville reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:49:05'));

quote: mirandatje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:40:33'));

ja het is rustig he..ach er zijn ook zoveel forums om bij te houden ik heb ook geen zin om mijn verhaal soms 3 keer te kopieren en te plakken haha ik verdeel het een beetje, wel heb ik contact met veel september mama's via hyves enzo OOK erg leuk!

is dat ook onder de naam septembermamas want zit zelf ook op hyves namelijkk

Terug
Bovenaan