Ponyville ik vind je erg vervelend worden en volgens mij ben ik niet de enige.

meiden,meiden...
wat een drukte om niks!!
we hebben toch wel iets anders aan ons hoofd ??!
Het is juist maar goed dat alle mensen een verschillende mening hebben, anders
zou de wereld er saai en eentonig uitzien.

geniet gewoon van de zwangerschap, en laat elkaar in hun waarde,ongeacht de mening!

die ongezouten meningen zijn mij de laatste maanden ook opgevallen. Ik heb me ook gestoord aan een aantal berichtjes van je maar vind het super van je dat je zo gereageerd hebt! Ik kijk nu heel anders tegen je aan.

Trouwens, ik vind dit helemaal niet neigen naar pesterijen; wat verwacht je dan; dat ze Isabel even thuis op gaat zoeken en het persoonlijk tegen haar zegt?!! Hallo, het is het internet hoor!!

Ha ha ha.

Zet een aantal zwangere vrouwen bij elkaar en humor.De hormonen komen in het rond.Ik vind het goed dat je er zo op reageerd maar soms mag het wel ietsie minder maar ja.Iedereen uit zijn mening anders en de een wat heftiger dan de ander.
Laten we het maar gewoon rusten.

Alle dames op dit forum nog een fijne zwangerschap gewenst,een goede bevalling en een prachtig kindje.

Ik heb het gisteren aan mijn vriend nog even laten lezen en die grapte natuurlijk eerst; lekker bezig Isabel. Maar daarna zei die ook dat je iemands reacties op internet soms erg verkeerd kan oppakken of dat je het verkeerd kan laten overkomen, in het echt kan je nog een gezicht erbij neerzetten (uitdrukking e.d.) iedereen geniet hier juist thuis van mijn droogheid en directheid maar ook mijn vriend heeft hier aan moeten wennen.

Als je me in het echt zou kennen zie je weer een hele andere kant en dat is ook meteen dan de reden dat ik er niet echt mee kan zitten als je me namelijk in real live zou kennen zou je een heel andere mening hebben (hoogstwaarschijnlijk dan haha)

Ik lig er niet wakker van en vind het ook niet echt pesterij hoor als iemand ergens mee zit moet je het eruit gooien (dat is beter als in iemand anders zijn topic doen denk ik dan maar)

Das een goede Miriam nog een keer nalezen dat vind ik ook wel shit van dit forum dat je niet kan bewerken soms lees ik het nog een keer en denk ohh dat had ik beter anders kunnen forumuleren en dat staat het er al..beetje nadeel aan dit forum vind ik!

@
verdrietigmeisje22

weet je wat ik dus   niet snap jij opent een topic tegen iemand dan komen er allerlei reacties zelfs degene waar het over gaat is zo netjes en reageert maar de gene met de zwaarste ergenis volgens haar dus jij VERDRIETIGMEISJE22 is te laf om daar weer op te reageren wie is er hier nu dan triest

hallo,ik kwam even op deze site om een vraag te stellen wat ik straks ook nog even do maar ik las dit bericht en heb gezocht naar het voorbeeld van meisje van aanschaf babykamer en spullen en toen ik de reactie van ponyville las snapte ik niet wat verdrietig meisje had gelezen want ik lees gewoon een mening en aardige reactie hoor. ze verplicht niemand iets en verwijt ook niemand iets.

is je mening geven voor sommigen gelijk al een aanval??! nou dan denk ik dat het toch meer aan jezelf ligt dan aan ponyville hoor
groetjes feline

Ik vind het voor Ponyville eigenlijk wel een beetje naar, dit topic...

Ik sluit me bij de mening van mijn voorgangster aan (sorry, ben je naam even kwijt). Ponyville geeft wel haar mening, maar doet dat in mijn ogen niet op een onbehoorlijke manier.

In het voorbeeld van topic babykamer schrijft zij in mijn ogen niks wat iemand anders kan kwetsen. In de zin van dat ze geen begrip heeft voor meiden die een miskraam hebben gekregen...

Maar laten we aub gewoon respect voor elkaar en elkaars mening  hebben, want een topic openen om iemand af te kraken (in mijn ogen) vind ik wel onbehoorlijk.

Moonpoontje

En als er nou gewoon niemand meer reageert, verdwijnt deze topic vanzelf!

Terug
Bovenaan