Positief getest op corona

Als je dus verkouden bent of buikgriep hebt of een van de miljoenen andere virussen dan sluit je jezelf ook op in een kamer?. Want ja dat wil je ook niet aan je kind doorgeven  toch ? Sorry hoor maar het word tijd dat we weer gewoon normaal gaan doen vinden jullie ook niet. ?En tuurlijk zijn er enkele gevallen waar kinderen ernstig ziek worden van Corona. maar die zijn er ook van de griep,of buikgriep of rs of kinkhoest oplopen hoort er nu eenmaal bij en gelukkig is dat ook de bedoeling waarom worden we anders geboren met een immuun systeem ?.? En ja ook bij ons heeft het hele gezin 2 maal corona gehad. En gelukkig niemand ziek.

Oef pittig hoor, ons kindje is nog niet geboren maar toen mijn man onlangs corona had is hij ook niet in isolatie gegaan. Je bent immers al besmettelijk voor je positief test. De kans dat je het al hebt doorgegeven is vrij groot. Ondanks dat omikron heb ik het niet gehad en mijn man is ook alleen verkouden geweest.
Bij vrienden van ons met een kleintje is ook niemand in isolatie geweest. Ze hebben het nu alledrie. De ouders voelen zich grieperig, de kleine heeft op wat dunne ontlasting na nergens last van.

Toen mijn man positief teste bij de ggd heb ik een test gepland 5 daarna. Ik teste negatief en mocht van de ggd weer uit quarantaine. Heb meerdere mensen van de ggd aan de telefoon gehad niemand gehoord dat mijn manier “verkeerd” was.

Terug
Bovenaan