Positief?

<p>hai allemaal, ik wil graag weten of jullie deze test als licht positief zouden beschouwen, deze test heb ik gedaan bij 2 dagen overtijd, het is erg moeilijk op de foto te krijgen maar er is een heel lichte maar wel dikke streep te zien. Een latere test bij 9 dagen overtijd was helemaal wit. Ik durf op dit moment niet aan te komen bij de huisarts met dit ding, te onzeker. Ik heb sinds gister veel rugpijn maar voel verder niks aankomen qua menstruatie. Mijn menstruatie was de laatste 4 maanden elke keer op de 11e, behalve november.  Bedankt meiden!</p>
 
Als de laatste test negatief was, dan denk ik dat je niet (meer) zwanger bent. Ik zou nog een keer een test doen met ochtendurine en uit die test en conclusie trekken. Succes. 
 
Hi, 
Op mijn computer kan ik niets zien.. misschien ligt het aan mijn pc net zoals kleuren kunnen afwijken op verschillende pc's. 
Misschien toch een idee om te testen bij de huisarts? Je bent al best een even over tijd.. Een vriendinnetje van mij had pas na 3 weken over tijd een positieve test terwijl ze al ruim zwanger was dus volgens mij is het per vrouw verschillend in hoevere het zwangerschapshormoon al aanwezig is. 
Succes en ik ga voor je duimen hoor!
 
Hoi,
Ik zie inderdaad een heel licht roze streepje dus ik zou dit zelf beschouwen als licht positief. Je geeft aan dat het na 2 dagen overtijd was. En toen je 9 dagen overtijd was toen was ie wit? Was het wel dezelfde test? Sommige testen reageren namelijk later op het hcg hormoon. Als de testen negatief blijven kan het helaas zijn dat er iets mis is gegaan, want normaal gesproken zouden de testen op moeten lopen. Als de testen wit blijven en je wordt niet ongesteld zou ik zeker contact opnemen met de huisarts. De reden hiervan is dat je dan toch echt zwanger bent geweest en als het in je lichaam blijft zitten kan je voorlopig niet zwanger raken, wanneer alles eruit is dan zou het weer kunnen dus wacht niet te lang en zoek contact mocht het zo zijn!
 
Succes en ik hoop toch dat het goed uitpakt voor je. Liefs.
 
Bedankt voor je reactie
 Ja, het waren allebei action early testen. Die detectren vanaf 10 hcg. Ik zat zelf ook te denken aan een mislukte zwangerschap, heb best een opgezette baarmoeder die ik inens niet meer voel vanbinnen ( zit hoger) Liefs.
 
Terug
Bovenaan