Positief?

In mijn ogen is de test op de foto positief. 
Maar als je daarna een negatieve hebt,  lijkt het eerder een vroege miskraam/mislukte zwangerschap. Elke dag vermeerdert als het goed gaat je hcg en zou de lijn duidelijker moeten worden...
Hoe dan ook zou ik wel nog een nieuwe test doen met ochtendurine in de hoop dat er met de negatieve test wat mis was
Sterkte
 
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb 1 dag na mijn NOD getest met de kruidvat test. Deze is ook heeeel licht positief : https://www.mupload.nl/img/dbqtw1ac92lk.jpg
Vanochtend (dag 2 na NOD) getest met de action test en deze was wederom ontzettend onduidelijk (heeel licht streepje).
Ik zal avavond en morgenvroeg nog eens met de kruidvat testen proberen om ze te vergelijken.
 
Dag lieve mensen, bedankt voor alle reacties. Shan jouw test ziet er heel positief uit! Ik heb toch maar de dokter gebeld vanmorgen, kon gelijk naar de assistente voor een test. Zij vond deze ook onduidelijk. De eerdere test die ik meenam vond zij absoluut licht positief. Ook gelijk bloed laten prikken, krijg morgen de uitslag. Ook bleek dat ik een keiharde blaasontsteking heb, hen antibiotica mee. Bedankt voor de reacties en medeleven, doet me goed. Liefs
 
 
Terug
Bovenaan