Positief?

De assistente zei ook dat er een kans is dat ik een piek had met hcg tijdens het innestelen,toen ik licht positief testte, en dat het nu weer even duurt voor het stijgt. Ik geloof er niet in, maar ik houd moed
 
[quote quote=10170598]De assistente zei ook dat er een kans is dat ik een piek had met hcg tijdens het innestelen,toen ik licht positief testte, en dat het nu weer even duurt voor het stijgt. Ik geloof er niet in, maar ik houd moed[/quote]
Dat heb ik nog nooit gehoord, maar zou mooi zijn.  Gelukkig krijg je morgen de uitslag al,  laat je het weten?? Ik ben erg benieuwd! Ik duim voor je
 
Nee precies, ook nog nooit gehoord. Denk dat het was om mij gerust te stellen, ik had een beetje traanoogjes. Ik zal het zeker laten weten, heel fijn die steun hier!
 
Elsiejoy
 
Wat ik bedoel met die clearblue daar staat gewoon zwanger of niet zwanger hoef je niet met streepjes te werken.. 
 
Ik snap je nourii, zo'n resultaat lijkt mij ook makkelijker af te lezen. Het is alleen zo dat clearblue pas reageert vanaf 25 hcg. Die ik gebruikt heb bij 10 hcg
 En het lijkt erop dat ik dat nu sowieso in een andere situatie zit, krijg zo de uitslag van de bloedtest. Bedankt voor het meedenken! Liefs
 
[quote quote=10170822]
Ik snap je nourii, zo’n resultaat lijkt mij ook makkelijker af te lezen. Het is alleen zo dat clearblue pas reageert vanaf 25 hcg. Die ik gebruikt heb bij 10 hcg
En het lijkt erop dat ik dat nu sowieso in een andere situatie zit, krijg zo de uitslag van de bloedtest. Bedankt voor het meedenken! Liefs
[/quote]
 
Succes !! 
Liefsss
 
 
[quote quote=10170822]
Ik snap je nourii, zo’n resultaat lijkt mij ook makkelijker af te lezen. Het is alleen zo dat clearblue pas reageert vanaf 25 hcg. Die ik gebruikt heb bij 10 hcg
En het lijkt erop dat ik dat nu sowieso in een andere situatie zit, krijg zo de uitslag van de bloedtest. Bedankt voor het meedenken! Liefs
[/quote]
 
Succes !! 
Liefsss
 
 
Terug
Bovenaan