Positief?

Hai, nee ik belde vanmorgen, er was nu een andere assistente. Volgens haar zou de uitslag pas morgen binnen zijn helaas. Ik voel mij zelf eerlijk gezegd absoluut niet zwanger. Houd jullie op de hoogte!
 
Balen dat je de uitslag nog niet hebt.
Ik denk dat het zwanger voelen nu nog niet echts iets betekend. Ik voel me nu helemaal niet anders dan normaal terwijl ik de voorgaande maanden vanalles voelde. 
Ik duim voor je! 
 
Inderdaad shan, ik heb 2 kids van 10 en 12 en bij hun had ik een onregelmatige menstruatie. Kwam er pas bij 6+ weken achter door pijnlijke borsten en overgeven. Bij mij is het misschien te vroeg voor symptomen. Ik heb pcos, dus het kan ook dat ik mijn eisprong later heb gehad. Hopelijk geeft het hcg gehalte duidelijkheid. Succes met jouw zwangerschap!
 
Nog een vraagje. Ik heb sinds vanavond erg veel pijn aan mijn schaamlippen.(of de spieren daaronder?) Ik herken dit van het begin van een menstruatie maar ik kan mij ook herinneren dit in de loop van een  zwangerschap te hebben gehad. Iemand die dit herkent?
 
Hai meiden, ik had een hcg van 0,7 dus negatief. De dokter heeft het gewoon over een menstruatie overslaan en denkt niet dat er een miskraam komt. De licht positieve testen kan zij niet verklaren. Ikzelf denk dat het door de sterkte van mijn urine komt vanwege de blaasontsteking. Nogmaals bedankt voor het meedenken
 
Terug
Bovenaan