Positieve start! Voor Saar, Mo, Ginger en alle anderen

quote: SaarJ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 10:24:38'));

Naam
Leeftijd
Ronde
Status

Saar
29
Ontelbaar
11 dec - 1e FM voor Cryo TP

Ginger

Mo

Wendy    

San
32

32

37
?? ruim 2,5 jaar

6 jaar

4 jaar

3 jaar
13 dec: start deca ICSI 2

15/12 gesprek start 3de punctie

rust- na iui en ivf

21 dec:start deca 1ste icsi

Hey meiden,

@ Saar, ennn heb je aankomend weekend je cryo TP?? Spannend! Ik hoop dat je 2 hele mooie eskimootjes heb en dat ze een lekker plekje vinden.. Zou een heel mooi begin van 2009 zijn toch!

@ Ginger, hoe gaat het met je? Alweer een weekje aan het spuiten. Hoop dat je weinig last heb.

Wij zijn afgelopen maandag weer op evaluatiegesprek geweest. Ik ben een patient uit een boekje...maar wat koop ik ervoor..Alles is goed en zelfs top embryo's maar er is niet eentje blijven zitten. Zoooo frusterend vind ik dat. De arts wil wel dat we doorgaan omdat hij ervan overtuigd is dat het gewoon moet lukken..Hij heeft er meer vertrouwen in dan ik..Maar ja, we moeten positief blijven dus afgesproken dat ik eind januari weer begin met de Deca en dan in februari weer een punctie. Daar zie ik wel weer tegenop.

Nou meiden, heel veel sterkte teogewenst de komende tijd en ik hoop dat ondanks alles jullie een paar gezellige feestdagen hebben!

Mo

hai meiden, even een snel berichtje van mij.
ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest ( het heeft allemaal weer iets langer geduurd deze ronde) en het zag er allemaal prima uit.
heb vrijdag avond dus pregnyl gespoten en heb vandaag mijn ei.
donderdag is het dag 4 en dan worden de eskimo's ( als ze goed ontdooien geplaatst)
we hopen op een kerstwonder!

nu ga ik even lekker van de vrije zondag genieten!

tot snel.

xx saar

Naam
Leeftijd
Ronde
Status

Saar
29
Ontelbaar
25 dec: cryo TP

Ginger

Mo

Wendy    

San
32

32

37
?? ruim 2,5 jaar

6 jaar

4 jaar

3 jaar

rust- na iui en ivf

Naam
Leeftijd
Ronde
Status

Saar
29
Ontelbaar
wachten na cryo tp , NOD 4 januari

Ginger

Mo

Wendy    

San
32

32

37
?? ruim 2,5 jaar

6 jaar

4 jaar

3 jaar

rust- na iui en ivf

he Meiden!

HE he het forum doet het weer, ik heb echt een week geen berichtjes kunnen plaatsen. heel erg raar. maar aan alle andere berichtjes te zien kon niemand het.
maar oke, we zijn er weer, en zitten volop in de wachtweken.

Ik heb de laatste cryo tp voor deze ronde op eerste kerstdag gehad.
ook de laatste 2 van de 6 cryo's waren goed ontdooid en zijn 1e kerstdag dus geplaatst.

deze keer een hele lieve vrouwelijke gyn gehad, die ooit in het zelfde schuitje had gezeten en dus alle begrip had voor de situatie.
ze was voorzichtig en verteld ook precies wat ze zag en ging doen.

maar nu weer wachten wachten en nog es wachten.
ik ben alleen zo bang dat het weer niet gelukt is en ik weer die punctie moet ondergaan. grrrrrrrrrr. maar ik probeer positief te blijven hoor!

heb 4 januari mijn NOD.

En bij jullie, hoe gaat het met jullie???
Nog nieuwe ontwikkelingen???

Ik wil jullie alvast het aller aller aller beste wensen voor 2009, en ik hoop dat al jullie wensen en dromen in het nieuwe jaar uitgaan komen!

x Saar

Hey Saar,

Ik hield het forum al in de gaten maar ik las maar niets van je..en nu snap ik waarom..Ik hoop zó dat 2009 voor jou (en je partner) goed begint. Stom is dat hè dat je tp hebt gehad van je laatste emmy's en al bezig bent met de 3de punctie die je misschien weer aankomt. Ik had het precies zo. Ik voel ook nu dat er een beetje een soort druk op komt te staan omdat het de laatste punctie zal worden...Bah! Ik ben nu begonnen aan de pik en zal 28 januari weer beginnen met spuiten, dus in februari de punctie. krijg het er nu al warm van..

Nou meid, hou ons op de hoogte en ik hoop dat je goed nieuws heb.

En nog voor alle meiden : Ik hoop dat wij met z'n allen in 2009 dit forum zullen verlaten..

Mo

Terug
Bovenaan