Positieve start! Voor Saar, Mo, Ginger en alle anderen

Oh Saar...... hoopte zo dat het goed zat. Hoe gaat het nu?
Weet je al wanneer je weer kan starten?

Hier even tijdje rust genomen, tweede ICSI hakte er behoorlijk in. Ondanks de hogere dosering maar 4 follikels die gingen groeien. We waren echt heel erg teleurgesteld en de hoop veranderde in wanhoop....
Bij de punctie (die dit keer erg meeviel!) hebben ze 3 eicellen gevonden.
Gelukkig waren ze alledrie goed om te injecteren dus dat viel erg mee!
Ze zijn alledrie gaan delen en gisteren bij de tp hoorden we dat ze allemaal van A-kwaliteit waren!!!!!!!!!!!!!
Er zijn er 2 teruggezet en de derde is weer klaargemaakt voor het eskimobestaan.
Dit hadden we echt nooit durven dromen na de eerste metigen.....
26 januari is mijn testdag,nog 2 lange weken te gaan.....
Bah, merk ook dat ik me nergens toe kan zetten en mezel echt vooruit moet slepen..
ONs kaarsje brandt weer, nu alleen nog maar duimen en hopen voor het beste.

Mo: hoe is het met jou?

Liefs,
Ginger

Hey Ginger,

Jeetje je hebt je TP alweer gehad, wat gaat het toch allemaal snel. Wat lekker dat de punctie en TP is meegevallen. Jammer dat het er maar 3 waren maar ja je hebt wel 3 toppers moet je maar denken..het valt niet mee hè..ik kan me ook nergens toe zetten en alles is teveel terwijl er allemaal leuke dingen op de agenda staan. Waardeloos!!

Meid jij zit weer in je slopende wachtweken. Ik hoop/ wacht met je mee..

Ik begin op 28 januari weer met de Deca, dus het is hier nog even stil..

Hou je goed!

Mo

hey saar, wat klote weer he, hoop dat de volgende keer beter verloopt, ik duim voor je...
en voor alle andere die in de wachtweken zitten, ik denk aan jullie,het duurd zolang die dagen lijken wel 16 weken vind ik...
ik ben afgelopen vrijdag weer begonnnen met deca.... nu maar weer afwachten hoeveel eitjes eruit komen en hoeveel er goed zijn...

de vorige keer  was het een '' redelijke ivf'' zei de arts, en dat kwam waarschijnlijk omdat ik tijdens de behandeling ben veranderd met de gonal F van 150 naar 187,5

en nu moet ik meteen 187,5 gaan spuiten.. maar dan houden ze me wel meer in de gaten ivm overstimulatie,
ik ben benieuwd hoe de tweede keer gaat verlopen,  de gyn zegt je moet hoop blijven houden en het gaat lukken. jajaja hoe weet hij dat nou??
nu weet niemand van onze behandeling af, dus ook geen vragen enz....

alleen mijn ouders weten het, de rest denkt nog steeds dat ik in een rustpauze zit... omdat ik nu twee maanden niks heb gedaan.... iedereen vraagt en vraagt maar ik kan het nog steeds goed vol houden om te zeggen dat ik nog pauze heb hahaha

ik ga  voor iedereen een kaarsje opsteken en ik hoop echt dat ook wij allemaal eens een mooi berichtje mogen plaatsen  ,

iedereen heel veel succes en tot snel weer, doei doei

Hoi Ginger,

weer even een berichtje voor jou. Ik wist dat je in januari een volgende behandeling ging krijgen dus ik dacht even kijken hoe het met je is. En het is alweer reuze spannend. Ik duim voor je en hoop dat het nu dan toch echt weer raak mag zijn (dat hoop ik voor de andere meiden ook, want het is gewoon niet leuk om hier doorheen t emoeten, maar wel fijn dat de behandelingen bestaan anders hadden er een hoop mensen zonder kinderen moeten leven). Gelukkig hoef je nog maar 1 week tot aan de testdag. Rustig blijven, en probeer jezelf te verwennen als je dat op kan brengen (en anders gewoon wachten voor de tv op de bank, de tijd gaat  toch een keer voorbij).

Met ons gaat het goed. Leonie doet het heerlijk en ik gun je gewoon ook zo'n prachtige en lieve  baby.

Heel veel sterkte en ik denk aan je.

Groetjes Belle

Hey meiden,

Heb even het overzichtje erbij gepakt want ik ben het een beetje kwijt hoe het er bij jullie allemaal voorstaat....

Mo

Naam
Leeftijd
Ronde
Status

Saar
29
Ontelbaar
wachten na cryo tp , NOD 4 januari

Ginger

Mo

Wendy    

San
32

32

37

?? ruim 2,5 jaar

6 jaar

4 jaar

3 jaar

6 jan: FM 2

28-01 start Deca (3de ICSI)

rust- na iui en ivf

21 dec:start deca 1ste icsi

Hoi Ginder en de rest van de dames,

Ginger: hoe gaat het met je. Morgen is testdag.......spannend hoor. Ik duim hard voor jullie.
Wij (mijn man en ik) hebben nog eens nagedacht over ons stop-moment vorig jaar en   hebben  nog zo veel vragen, dat we de ivf-arts nog eens willen spreken. Dit eigenlijk nav een brief die we van haar hebben gehad vorige week. Dus wie weet gaan we toch nog een poging wagen.

Liefs

Lydia

Dag lieve Belle en Lydia!

Wat lief dat jullie hier nog af en toe komen posten! En zo bedankt voor het meeduimen op een mooi wonder!
Maar helaas: onze 2e ICSI is mislukt. Afgelopen maandag had ik mijn testdag, maar heb deze niet gehaald. Vorige week woensdag werd ik al ongesteld. Zo ontzettend verdrietig en de angst voor het grootste doemscenario is dan ook erg groot.....
Ik had even tijd nodig om alles een plek te geven. De spanning is weg, maar er blijft een groot gat.
Eind van de maand kijken of ons eskimootje goed wil ontdooien en dan even rust. We hebben nog een gesprek met de gyn en willen echt (geestelijk) klaar zijn voor onze 3e en laatste ICSI. Onze hoop verandert langzaam aan in wanhoop. Hoe negatief dat ook moet klinken...

Mo: heel veel succes morgen met je eerste deca. Zet hem op meid!!

Liefs,
Ginger

Jeetje Ginger wat een pech of eigenlijk is het gewoon kl*te.

doe rustig aan en probeer idd weer goed op te laden voor de 3-e ICSI en hopelijk heb je die niet nodig omdat de cryoterugplaatsing lukt. Willen jullie nogeen vierde of vijfde poging doen of houdt het voor jullei op na 3 pogingen?

Ik hou je in de gaten en veel sterkte.

groetjes Belle

Terug
Bovenaan