Positieve start! Voor Saar, Mo, Ginger en alle anderen

Hoi Meiden,

ook ik ben er even tussen uit geweest, had echt even rust nodig aan mijn hoofd....
Mo: wat balen dat je zo lang moet wachten... Op naar februari! Sanp dat je weer opziet tegen de hele behandeling, had/heb ik ook...
Saar: hoe is het met je? Morgen je NOD las ik? Succes meid!
Vanmorgen al weer de eerste FM gehad... Wat een teleurstelling: er lagen maar 4 follikels klaar..... heb de hele ochtend gehuild. Hiervooor al die ellende en dadelijk de punctie? Het valt me echt heel zwaar.... Moelijk om positief te blijven.... We moesten maar duimen dat ze goed doorgroeiden en iets kunnen gaan betekenen voor ons....
6 januari weer terug....

Liefs,

Ginger

Naam
Leeftijd
Ronde
Status

Saar
29
Ontelbaar
wachten na cryo tp , NOD 4 januari

Ginger

Mo

Wendy    

San
32

32

37

?? ruim 2,5 jaar

6 jaar

4 jaar

3 jaar

6 jan: FM 2

15/12 gesprek start 3de punctie

rust- na iui en ivf

21 dec:start deca 1ste icsi

Hoi meiden

Ik wil jullie heel gelukkig nieuwjaar wensen en dat jullie allemaal zwanger worden. De meeste kennen me waarschijnlijk niet, maar heb hier jaren rond gehangen. Wel zwanger geworden, maar nooit zwanger gebleven. Wij zijn in september gestopt met de MMM en gaan lekker genieten van wat we hebben. (heb iui en ivf gedaan)
Ik zal heel hard voor jullie duimen

Liefs

Lydia (mama van 2 sterretjes)

Lieve, lieve Lydia,

Ik ken je nog wel hoor, we hebben ook regelmatig hier gekletst.
Tjee, ik schrik eigenlijk een beetje van je berichtej. Ben je uit het oog verloren en heb helemaal niet mee gekregen dat jullie helemaal gestopt zijn met de mmm.....
Sorry, des te knapper vind ik het dat je hier nog even post om ons een hart onder de riem te steken.
Ontzettend jammer dat het jullie niet gelukt is. Hoe gaat het nu met jullie saampjes? Lukt het om het een plek te geven of zijn jullie daar nog flink mee bezig?
Ik hoor graag hoe het nu met je is!

Groetjes,
Ginger

Hey meiden,

@Saar, Ennnnnnnnnnnnnn ben zo nieuwsgierig..

@Ginger, Jeetje waarom nou 4! Het is zo oneerlijk allemaal. Maar misschien heb jij er wel niet meer nodig en gaat het met deze lukken..hoop het zo voor je....Kop op hè!!

@Lydia, daar word ik even stil van....Ik weet dat het misschien ook bij ons gaat gebeuren (we hebben besloten om het bij 3 puncties te laten) en dat komt nu wel erg dichtbij...Hoop dat ik ook dan net zo sterk als jij zal zijn...

Mo

Hoi Ginger, Mo en de rest

Ik volg jullie nog bijna dagelijks hoor. We stonden beide achter het besluit om te stoppen met de mmm. Na ruim 5 1/2 was het voor mij echt over. Je complete seksleven gaat toch aardig onderuit door al die behandelingen, ik ben ook erg ziek geweest door de medicijnen, heb een overstimulatie gehad. Ja en toen was ik eindelijk zwanger en toen ging het toch weer fout. De eerste keer 2 dagen weeen gehad en toen was het over (mannetje heeft het slecht gehad, ik was niet het zonnetje in huis toen), de laatste keer gekozen voor een curretage. Neemt niet weg dat we het nog wel proberen, maar dan gewoon om weer van elkaar te genieten en wie weet knutselen we nog wat leuks in elkaar  (moet dan wel op tijd anti-stollingsmedicijnen gaan nemen, want ja..... ik heb een stollingsfactor probleem)
Meiden..... ik ga heel hard voor jullie duimen en zal jullie gewoon blijven volgen.

Liefs

Lydia

HE meiden,

waarschijnlijk hebben jullie het al geraden.
Helaas zijn de RD gisteren gekomen.
weer een dikke vette tegenvaller.

moet over 3 weken gaan spuiten voor punctie 2. zie er tegenop.
kan er ook nog niet helemaal over nadenken. eerst deze teleurstelling maar weer even laten bezinken.

als de rust weer teruggekeerd is een uitgebreider berichtje. sorry.

x Saar

Hey Saar,

Jeetje wat kl**te! Ik had al zo'n idee omdat het stil bleef.... Ik wilde je alleen even zeggen dat je absoluut geen sorry hoeft te zeggen want ik herken het gevoel maar al te goed en ik denk de rest van de meiden ook...

Ik ben op het moment ook 1 grote tranendal, ik zie ook als een berg tegen de 3de punctie op en dan lijkt alles wel teveel....

Kop hè saar...

Mo

Terug
Bovenaan