Na meer dan anderhalf jaar is het zover: vanmorgen heb ik mijn eerste kleine plusje getest! Vanmiddag voor de zekerheid nog een digitale test, maar ik heb er wel een goed gevoel over. We zijn heel erg blij, maar kunnen het eigenlijk niet zo goed bevatten. Deze maand zouden we weer terug gaan naar het ZH om verdere plannen te maken en binnenkort aan IUI te beginnen.
Bedankt alle meiden die met mij hebben mee geleefd de afgelopen dagen.
We maken ons nog geen illusies, want de eerste weken zijn natuurlijk nog steeds spannend. Maar voor nu gaan we eerst genieten.
Voor jullie allemaal heel veel glitters:***************************************************************************************************************************************************************************
En ik hoop dat ik met mijn verhaal weer een beetje hoop geef dat het dus wel kán.
Wenser
Bedankt alle meiden die met mij hebben mee geleefd de afgelopen dagen.
We maken ons nog geen illusies, want de eerste weken zijn natuurlijk nog steeds spannend. Maar voor nu gaan we eerst genieten.
Voor jullie allemaal heel veel glitters:***************************************************************************************************************************************************************************
En ik hoop dat ik met mijn verhaal weer een beetje hoop geef dat het dus wel kán.
Wenser