positieve test

Na meer dan anderhalf jaar is het zover: vanmorgen heb ik mijn eerste kleine plusje getest! Vanmiddag voor de zekerheid nog een digitale test, maar ik heb er wel een goed gevoel over. We zijn heel erg blij, maar kunnen het eigenlijk niet zo goed bevatten. Deze maand zouden we weer terug gaan naar het ZH om verdere plannen te maken en binnenkort aan IUI te beginnen.

Bedankt alle meiden die met mij hebben mee geleefd de afgelopen dagen.

We maken ons nog geen illusies, want de eerste weken zijn natuurlijk nog steeds spannend. Maar voor nu gaan we eerst genieten.

Voor jullie allemaal heel veel glitters:***************************************************************************************************************************************************************************

En ik hoop dat ik met mijn verhaal weer een beetje hoop geef dat het dus wel kán.

Wenser

Dat meen je niet WOW!!!! Heel erg gefeliciteerd!!! Dit geeft zeker hoop! Ik hoop dat alles vanaf nu helemaal goed verloopt en dat je over 8 maanden een mooie baby in je armen houdt!

Hallo Wenser.
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
De eerste weken blijven spannend en dat blijft zo.
Geniet ervan want de 9 maanden zijn zo om.
Groetjes Linda (12 weken zwanger)

Whaaaaaa super meid.
Ik had er al een goed gevoel bij.
Ben helemaal blij voor jullie.
Gefeliciteerd meid!!!!
Hopen dat wij nu mogen volgen.

xSuusje

PROFICIAT MEID, het is je echt gegund, echt waar, geniet er van, geniet geniet geniet, dat is alles wat ik tegen je kan zeggen en bedankt voor je glitters, we hopen allemaal dat we binnenkort ook een plusje zien.

Laat nog wel wat van je horen, kei leuk, echt super.

Gr Wendy

Hoi Wenser,

Ik lees hier wel is eens mee omdat het bij ons ook niet helemaal vanzelf is gegaan. Maar dat doet er niet toe.
Ik wil je even onwijs feliciteren. Echt geweldig voor je!!! Wat zullen jullie blij zijn. :-D Ik wens je een hele voorspoedige zwangerschap.

Liefs Sonja (aprilforum)

Dank jullie wel allemaal lieve sterke vrouwen,
ik weet hoe moeilijk het is als je dan weer leest dat het een ander wel gelukt is, terwijl jij al (minstens) net zo lang wacht.

Ik zal deze onzekere tijd ook echt nooit vergeten, en zal zeker blijven meekijken (en af en toe schrijven) of het bij jullie ook gelukt is. Ik hou mijn vingers gekruisd! Ik hoop het zo voor jullie allemaal.

Wendy, wat heb je te horen gekregen van de orthomoleculaire geneeskundige? Ik heb zelf het idee dat dat bij mij wel een deel van de oplossing is geweest: de blokkades opheffen die ik verder in mijn lichaam had.

Sterkte en ik denk aan jullie.
x
Wenser

Terug
Bovenaan