positieve test

hoi wenser,

ook jij hebt positief getest he zaterdag?
ik ook! ik weet niet of ik je al had gefeliciteerd dus bij deze (nog een keer.)

hoelang ben je zwanger?ik volgens de verloskundige ongeveer 5 weken..mag over 2 weken weer voor een echo om precies te kijken hoever ik ben en of het hartje klopt..spannend..(had maandag klein beetje bloedverlies dus mocht meteen komen)dus jij voelt ook bijna niks..ik ook niet hoor! me borsten zijn wat voller en gevoelig en ik heb veel puistjes en das alles eigenlijk.
sterkte in deze spannende tijd!

liefs zonnetje

Hoi Kim, ja ik ken je wel wel van andere topics.
Ik ben zwanger geraakt van IUI5 met pregnyl.
Ik had 2 hele mooie eitjes van 2 cm die volgens de gyn even een handje geholpen moesten worden. Vandaar de pregnyl na de inseminatie. Dit is om het baarmoederslijmvlies nog net iets dikker te maken.
Ik hoop trouwens dat je niet te laat bent voor de IUI, las ik op een ander topic.

Verder vanmorgen bij gyn geweest. Het is al een echt mensje. 6 cm groot en alles zat eraan. Zelfs het maagje al gezien. Hij sprong alle kanten op en leek net of hij naar ons zwaaide. HAHA.
Verder waren alle bloeduitslagen perfect en bloeddruk ook. Dus om kort te zeggen een kerngezonde aanstaande moeder haha. Als dat ook maar zo blijft dan.

Groetjes Linda

hoi linda

ik ben zo blij voor je! gelukkig dat alles goed gaat.

ik ben net terug van het zh en het zit er weer in. mijn ventje had een erg goede score 70% vande 28 miljoen beweegelijk. ik heb gisteren een ovu test gedaan en het waren 2 duidelijke strepen dus volgens mij zijn we niet laat geweest. ik heb me zorgen gemaakt om niks.

nu de wachtweken doorkomen en zoals de gyn net zei " zo dat zit erin en over 9 maanden komt het er weer uit!! hihihih leuke vent die gyn!

veel genieten en succes x kim

Hai Wenser,

Ik was je even kwijt op de topic maar van harte meid. Geweldig. Einderlijk zwanger. Hopelijk gaat alles goed en kan je lekker gaan genieten van je kindje in je buik.

Gr. Debby

Ha Debby,

Bedankt voor je gelukswensen. Het is nog wel heel erg spannend hoor, ik ben zo bang voor teleurstelling. Ik mag 24 nov naar de gyn, dus nog 23 nachtjes wachten...

Genieten durf ik nog niet voluit, maar nu komen de gesprekken wel op gang over meubeltjes, namen enz. We beseffen t langzamerhand wel iets meer.

Jij bent nog niet zwanger he? Ik hoop echt dat al die meiden die zo meeleefden en waar ik zoveel me heb gedeeld ook snel een positieve test in handen mogen hebben.

Ik duim mijn duimen blauw!

gr. Wenser

he wenser

ik zat net ff terug te lezen op het oude forum, en was aan het bedenken hoe het met jullie allemaal ging. wat fijn dat je nu zwanger bent!!! Geniet er lekker van.
Groetjes joke en maud (3-7-09)

Terug
Bovenaan