Wat staat ons topic ineens raar op de blz!
Dank jullie ook Tjoller en Esk! Ik duim ook voor jou Tjoller, zeker weten, want ik weet ook hoe lang jij al bezig bent.
Alabama en Wendy, ik heb iets anders gedaan: bioresonantie (http://www.bioresonantie.nl/informatie.asp?desc=watisbioresonantie).
daar was dus uitgekomen dat ik parasieten en een verkeerde balans in schimmels, bacterien en gisten in mijn darmen had en ook uitstrlend naar voortplantingsorganen (en huis: eczeem). Ik heb toen een pittige kuur achter de rug waardoor ik een maand niet zwanger mocht worden, en probiotica, leverdruppels en iets tegen parasieten, deels homeopatisch, deels regulier (het is ook een echte arts, dus mag ook recepten uitschrijven). En een dieet van 6 weken zonder suikers en gist (best pittig).
Dat is al wel enige tijd geleden (in juli daar geweest), maar toevallig was ik vorige week voor een terugkomconsult en toen bleek het dus beter te zijn, die balans. En ja hoor... mijn eczeem is ook weg. Dus het doet toch wat. Maar de oplossing ligt dus wel aan de oorzaak in je eigen lijf, dus is niet bij iedereen hetzelfde.
Verder slik ik al een paar maanden omega 3,6,9 (schijnt beter te zijn voor innesteling) en etos zwanger worden pillen. En ik heb natuurlijk een HSG gehad in juli.
Én het allerbelangrijkste denk ik; ik heb bewust rustiger aan gedaan, op werk en over het zwanger worden (oa. ook shaihathu massages gedaan). Ik heb de knop omgezet en geprobeerd stress zoveel mogelijk uit mijnlichaam te bannen. Is niet makkelijk, maar mensen merkten aan mij dat ik relaxter was.
Vele sterkte allemaal.
Wenser