positieve test

Heeey wenser,

Van harte gefeliciteerd!! Het is je van harte gegund...je bent zo'n lieve meid. Altijd erg met ons allemaal meegeleefd...!
blijft wel spannend he, maar hopelijk kun je r ook lekker van genieten..
voel je je goed...
super, weer goed nieuws van ons kluppie!!

doei

Hi Wenser,

dank je voor je uitleg. Wat knap dat je zo bewust je stress-niveau omlaag hebt weten te krijgen. Vind ik zelf nog heel moeilijk! Ik denk dat de natuurarts waar ik heenga hetzelfde idee is als waar jij bent geweest, wie weet.

Jij in ieder geval heel veel geluk gewenst, heb je al een afspraak gemaakt bij de vk?

Nee, bij het ziekenhuis, omdat ik daar natuurlijk al een poos liep. Dan willen ze je graag eerst daar hebben. Helaas is dat pas op 24 november. Dus dat is nog een onzekere tijd te gaan. Wat mij ook onzeker maakt is dat ik eigenlijk weinig voel, behalve mijn borsten (maar die varieren ook heel erg) en af en toe een krampje. Daardoor maak ik mij ongerust. Maar ik probeer weer bewust geen stress te krijgen (je zou zeggen; je hebt lang genoeg geoefend)... en er niet te veel aan te denken. Het is eigenlijk vergelijkbaar met 1 cyclus wachten, dus dat moet te doen zijn.

Succes bij de natuurarts, ik ben benieuwd.

gr.
wenser

Hoi Wenser, maak je geen zorgen. Ik heb die eerste weken ook niets gevoeld alleen dat mijn borsten voller en gevoeliger worden.
Probeer er maar van te genieten. Ik heb morgen de 12 weken echo alweer. Voel nu wel dat mijn baarmoeder niets naar buiten begint te komen. En ik heb al een buikje, waardoor iedereen zegt dat ik wel zwaar zal worden in de zwangerschap. Nou ja het zij zo dan.
Groetjes Linda

Ja het varieert erg per persoon he? En ik zit natuurlijk nog heel erg vroeg in mijn zw. schap.
Fijn dat je morgen een echo hebt, zo snel gaat dat ook wel weer 12 weken!

Laat je even weten hoe het is geweest?

Bedankt voor je info.

gr.
Wenser

Tuurlijk laat ik weten hoe het geweest is.Over 8 weken heb ik de 20 weken echo alweer. Maar jij moet inderdaad nog lang wachten voor je de echo krijgt. Ik kan me dan ook wel voorstellen dat je nu in spanning zit.
Wij hadden 2 weken later al de echo i.v.m. met grote kans meerlingzwangerschap te hebben en het gebruik van hormonen erbij.
Probeer evengoed te genieten en laat je niet gek maken.
Groetjes Linda

hoi linda

jij bent toch zwanger geraakt van iui 4 met pregnyl op dag 3, 6 en 9?
misschien herken je me wel.
ik ben nu met iui 2 bezig puregon en 1 spuit pregnyl.
soms zit ik wel een saan jou verhaal te denken en wil ik de gyn vragen of ik niet ook pregnyl na de iui mag gebruiken. ik heb het namelijk vaker gelezen dat dat de kans erg verhoogd.
dus hoe eerder hoe beter het voor beide partijen toch?
ik blij en ziekenhuis 1 man minder.

was er trouwens bij jullie een oorzaak?

groetjes kim

Terug
Bovenaan