Postnatale depressie.

bedenk maar zo, de eerste stap vooruit naar het geluk is weer gezet! En dat heb je helemaal zelf gedaan. Ik vind het reuze knap van je!

veel sterkte en een dikke knufffff

mama van Rêve

Natuurlijk ben je niet gek! Ik hoop dat je je hart hier vaker wilt/kunt luchten!
Het moeilijkste heb je denk ik al gehad: toegeven aan jezelf dat je   een probleem hebt en dit bespreekbaar maken bij familie en dokter...
Geniet van je kindje en je gezinnetje!  

dikke omhelsing, Marieke

Ik vind het heel knap van je dat je hulp gezocht hebt en iets aan je gevoel wilt doen.
Joëlla kan zich echt geen betere moeder wensen.

groetjes Anke

en ook voor jou geldt na regen komt zonneschijn.

Hey meis,

Je bent een onwijs super te gekke moeder hoor.....je hebt het zelluf al door dus je wilt nog steeds het beste voor je kindje....

En ik moet eerlijk zeggen...soms denk ik ook dat ik wel aardige kenmerken van die pd heb hoor.....maar goed het ene moment zit ik in een mega dip en het andere moment kan ik er heel goed overpraten zodat dat klootte gevoel weer verdwijnt...

Maar ik neem mijn petje af dat je hulp hebt gezocht hoor...

Een hele dikke knuffel voor jou...

Kuszz Denise

Hoi,
Wat super knap dat je hulpt bent gaan zoeken,echt.Dat is pas een goede moeder zijn....dat ben je....
Hoop dat je je snel beterder zult voelen....
groetjes gaby

Hey meiden.

Echt onwijs bedankt voor julie reacties, en lieve woordjes.
Het heeft me echt veel gedaan, toen ik het las.
Ik moet zeggen ik voel me iets beter, en dat rare gevoel is gelukkig verdwenen uit me hoofd, dat ik bang voor me zelf was dat ik iets raars zou gaan doen pffff.
Ben vandaag bij de arbo-arts geweest, en ze begreep me gelukkig wel.
Ga nu proberen om 2 dagen van 2 1/2 uur in de week naar mijn werk te gaan, om de cliënten eten te geven, en met ze te wandellen.
Voor de rest probeer ik positief te blijven , en te denken.
En denk ik aan de leuke dingen die nog gaan komen.
Als ik me mooie meisje Joëlla zie, dan word ik toch zo vrolijk van binnen, zij maakt mijn dag echt weer goed en compleet.
Als ik haar niet zou hebben.
Ik hou julie op de hoogte.

BEDANKT MEIDEN!!!!

Veel liefs Sabina Mama van Joëlla.

hoi hoi mied

ik had je al even op msn gesproken....

maar wil je toch hier ook nog even steunen en je veel sterkte wensen....

neem je tijd , probeer er over te praten en ga bijv  , als het niet regen....grrrr.... lekker naar buiten en probeer afleiding te zoeken....en heb je een dagje geen zin, dan doe je lekker helemaal niets..........

enne je bent echt niet gek hoor.... zoals zovelen al zeggen het is juist knap dat je hulp bent  gaan  zoeken en het is moedig om hier je verhaal te vertellen....

dikke knuffel tobi

Terug
Bovenaan