Hey,
Vanmorgen naar de dokter geweest...pfff
Vreselijk vond ik het! Maar vanmorgen liep ik de hond uit en toen moest ik weer huilen. Dat was eigenlijk de grens! Dus gelijk gebeld en ik kon gelukkig nog terecht.
Weer huilen daar. Oh, wat erg...ik vind het zo 'zwak' om dat te doen, maar goed...
De dokter vroeg me of ik zelf dacht dat ik overspannen was. Dat weet ik natuurlijk niet, maar dat het niet goed is, dat is wel duidelijk. Weer van alles neergelegd bij hem. HIj vind dat ik tijdelijk een schakel uit moet zetten. Aangezien je een thuis situatie niet kan uit zetten, word het dus mijn werk. Hij liet het aan mij over...het moet niet, alleen als ik me er prettig bij voel. Ik werk met verst.gehandicapten met een gedragsstoornis. Dus...best heftig op z'n tijd. En dan moet je dus gaan bellen....angstzweet...neemt er niemand op!!! Grrrr.... mijn locatiehoofd maar gebeld. En die zat midden in een gesprek, hij belt me zo terug.
Ik heb ook medicijnen mee gekregen...brrrr...vind ik eng. Oxapam, kent iemand die? Ik mag er 1 tot 2 per dag. Er staat bij dat het is om rust te krijgen. Ik ben dus ook anti-medicijn, dus ik weet nog niet wat ik ermee ga doen. Dit ook benoemd naar de dokter toe. Hij zei dat ik het niet moet, maar als ik me echt slecht voel er bijvoorbeeld eentje kan nemen voor de nacht. Nou ja, ik weet het nog niet...ben dan weer zo bang dat ik Daan niet meer hoor. Dat ik zo diep slaap...
Daan ga ik meer naar de oppas brengen. Zodat ik zelf dingen kan doen. Al is het maar slapen ofzo. Misschien werkt dat wel helemaal niet, maar misschien ook wel. Komen we snel genoeg achter.
Nu moet ik wachten op het telefoontje van mijn locatiehoofd.....
groetjes maar weer,
Anita