pret echo geslachtsbepaling gepland

Wij hebben 11 mei de 20 wekenecho..
kunnen we ook eindelijk de kleine weer zien..
Kan echt niet wachten..
Mijn vriend wil niet weten wat het wordt.. die wil dat het een verassing is en ik kan mijn mond niet houden als ik het weet, dus hebben we besloten het geslacht niet te willen weten.. al moet ik zeggen dat ik wel echt heel nieuwschierig ben hoor..:D

Iedereen veel plezier bij de 20 wekenecho..;)
geniet ervan..!!;)

liefs Mariska

Wij hebben 11 mei de 20 wekenecho..
kunnen we ook eindelijk de kleine weer zien..
Kan echt niet wachten..
Mijn vriend wil niet weten wat het wordt.. die wil dat het een verassing is en ik kan mijn mond niet houden als ik het weet, dus hebben we besloten het geslacht niet te willen weten.. al moet ik zeggen dat ik wel echt heel nieuwschierig ben hoor..:D

Iedereen veel plezier bij de 20 wekenecho..;)
geniet ervan..!!;)

liefs Mariska

Ik heb 20 april een extra echo ingepland om te zien o het beebje goed ligt, en te kijken wat het word....

ongeveer 2 weken later hebben we de 20-weken echo.... moet ik ook langzamerhand maar eens voor gaan bellen.

liefs

en ja ik wil het heel graag weten...

Mommy---> vertel je het ons niet>>>???

wie gaat het vertellen hier op het forum?

haha ik heb het op de hyves al wel verteld en over 2 weken hebben we weer een echo (dubbele check) omdat we het met 14 weken al wisten! was gewoon duidelijk..
dan vertel ik het hier ook

liefs

Ook wij hebben 14 April de 20weken echo staan en dan ben ik ook precies 20 weken.
(wat gaat het toch snel...)

Maar wij willen (ik en mijn parter) alle twee niet weten, maar wie weet dat dat nog kan veranderen.
Ik laat me het liefst verrassen..
We zien wel.

Ik snap wel heel goed dat mensen het willen weten!

Ooooo dames have fun!

p.s Wij hebben daarom ook maar besloten om geen pretecho te doen?
Doen jullie dat allemaal wel?

Nee, ik doen geen echo om het geslacht te bepalen. Ik wil dit wel weten bij de 20 weken echo. Daarna willen we nog wel een pretecho om gewoon even te genieten en te kijken hoe het gaat met de plannen. Dit zal denk ik rond de 25 weken zijn..

En daarna nog ongeveer 15 weken en zien we het al in het echt haha.. :)

Nee, ik doen geen echo om het geslacht te bepalen. Ik wil dit wel weten bij de 20 weken echo. Daarna willen we nog wel een pretecho om gewoon even te genieten en te kijken hoe het gaat met de plannen. Dit zal denk ik rond de 25 weken zijn..

En daarna nog ongeveer 15 weken en zien we het al in het echt haha.. :)

Terug
Bovenaan