pret echo geslachtsbepaling gepland

Wij hebben op dinsdag 13 april een echo voor geslachtsbepaling (ik ben dan precies 17 weken)!
Hoorde er via een collega van dat dat kon. Voor het geld (25 euro) hoef je het niet te laten...We vinden het gewoon hartstikke leuk om het alvast te weten!

Daarna op 6 mei de 20-weken echo.

@ nathalie: ik ga morgen gelijk bellen hahaha

Ik wil wel echt weten wat het word, en ga het ook iedereen vertellen!

Zowiezo omdat ik niet alleen maar neutrale dingetjes wil hebben voor mijn kleine uk..... Ik bedoel geen prinsessen dingetjes of stoere autootjesdingetjes.... Maar je kunt natuurlijk wel vlindertjes en bloemetjes en dergelijke of stoere leeuwen e.d. kiezen...

Wij nemen een pakket, d.w.z. een echo rond de 18 weken om misschien al te zien of we een ... kunnen zien en daarna nog een echo inderdaad rond de 27-28 weken :D Lijkt me geweldig!!!!

En anders is 20 weken wachten ook weer zo lang!

He heppy, daarom doen wij ook de geslachtbepaling puur voor het gemak.
Nu kom ik onwijze leuke kleertjes tegen maar dat is inderdaad of voor een jongen of een meisje. Het neutrale aanbod is wat gering. Dus ik loop vaak een winkel uit met helemaal niets.

Mijn gevoel zegt een jongen! en jij?

He heppy, daarom doen wij ook de geslachtbepaling puur voor het gemak.
Nu kom ik onwijze leuke kleertjes tegen maar dat is inderdaad of voor een jongen of een meisje. Het neutrale aanbod is wat gering. Dus ik loop vaak een winkel uit met helemaal niets.

Mijn gevoel zegt een jongen! en jij?

hey meiden

nee ik vertel het nog niet want was er niet zeker van!! vandaag echo bij vk gehad en inderdaad ik had gelijk! dus nu nog 1 echo over week en dan weten we het! hihi

@ Nathalie,ik denk een meisje... warom weet ik eigenlijk niet... dat denk ik al vanaf het begin!

Nee is inderdaad minder leuk zonder iets de winkel uitlopen!.... maar nog ff en we weten het!!!!

Ga je het vertellen of niet?

liefs

he mommy, weekje wachten kan ik nog wel volhouden, maar dan vertel je het he?

he heppy, grappig he dat dat gevoel er vanaf begin is. Ik weet nog niet of ik het ga delen met familie vrienden en collega's. Ik bennog in dubio.
Misschien schreeuw ik het straks van de daken.

lhe mum to be, dagje later dan mij. Ik betaal alleen 80 euro voor 20 minuten en een dvd opname met geluid. Heb jij dat ook voor de 25 euro?

liefs

he mommy, weekje wachten kan ik nog wel volhouden, maar dan vertel je het he?

he heppy, grappig he dat dat gevoel er vanaf begin is. Ik weet nog niet of ik het ga delen met familie vrienden en collega's. Ik bennog in dubio.
Misschien schreeuw ik het straks van de daken.

lhe mum to be, dagje later dan mij. Ik betaal alleen 80 euro voor 20 minuten en een dvd opname met geluid. Heb jij dat ook voor de 25 euro?

liefs

Terug
Bovenaan