pret echo geslachtsbepaling gepland

He meiden wat leuk om te lezen hoe jullie het zien en doen. Wij hebben de 20 weken echo 23 april, en wou gewoon voor die tijd nog keertje kijken. En dat ze ook geslachtsbepaling kunnen doen vond ik alleen maar mooi meegenomen. Ben zo benieuwd. Maar weet nog iet of we het voor ons houden of wel aan iedereen vertellen.

Mommy, ik heb geen hyves, dus vertel wat wordt het???????????
Ben razend benieuwd.

Truckerbabe, je kan het zelf aangeven of je het wel of niet wil weten. Als je het niet wil weten zullen ze ook niet het laten zien of de dvd. Dus zal je nooit kunnen denken, he! is dat een .......?

Sens, waarom geen pretecho? het is zo leuk om het op dvd terug te kunnen kijken. Maar ik snap het ook wel, ik heb alleen heel sterk door mijn mk om toch nog even extra te kijken of alles goed gaat. Ik zou het heerlijk vinden om gewoon vertrouwen te hebben in mijn lichaam.

Liselotte, mijn zus heeft de pretecho met 27 wk laten doen, dat zou de mooiste tijd zijn. Maar daar heb ik natuurlijk geen verstand van, dat zei de echoscopiste. Wij krijgen een pretecho met 27 wk van mijn ouders.

@ Heppy, ik zou inderdaad maar gauw bellen. Ik heb weken geleden al de 20 wk echo gepland, en dat was al lastig. Want het moet ook echt week 19 of week 20.

Mariska, spannend hoor om af te wachten wat het wordt. Knap van jullie.

@ Heppy, ik zou inderdaad maar gauw bellen. Ik heb weken geleden al de 20 wk echo gepland, en dat was al lastig. Want het moet ook echt week 19 of week 20.

Mariska, spannend hoor om af te wachten wat het wordt. Knap van jullie.

Wij hebben op dinsdag 13 april een echo voor geslachtsbepaling (ik ben dan precies 17 weken)!
Hoorde er via een collega van dat dat kon. Voor het geld (25 euro) hoef je het niet te laten...We vinden het gewoon hartstikke leuk om het alvast te weten!

Daarna op 6 mei de 20-weken echo.

Terug
Bovenaan