prijs kleding

even een vraagje hoe weet je zeker dat er geen gerbuik is gemaakt van kinderarbeid bij de kleren die je koopt??
Verder ligt het er bij mij aan waar ik me kleren koop.
Inderdaad nooit van dat belachelijke dure hoor.
Heb een keer een heel mooi jurkje zien hangen 100 euro nou in geen 100 jaar he ook niet als er 50 procent korting op zit.

Maar in de opruiming koop ik inderdaad weleens iets duurder als ik het echt leuk vind.
Verder veel bij de HEMA, wibra zeeman C en A en in het kledingzaakje in het dorp.
Die is wel een beetje aan de prijzige kant maar had onderlaatst zo een superschattig jurkje voor 19 euro.
Ach moet zo af en toe een keer kunnen.
Maar de rompers koop ik altijd ergens in de aanbieding sokken zijn stnadaard die witte van de HEMA en mailots komen vaak of uit de opruimingsbak of bij de zeeman vandaan.
Die blijven misschien minder lang mooi maar het is toch maar voor steeds een paar maanden

En ja verder hebben wij voor leuke dingen een doorgeef systeem krijg veel kleertjes van een vriendin vooral de merkkleertjes.
Vooral de wat duurdere dingen worden bij ons 3 of 4 keer  doorgegeven

Hoi andere mama's!

Ik merk ook dat ik veel vaker en meer kleren koop voor Tara dan voor mezelf
Niet elk filiaal van de H&M heeft onbehulpzaam personeel, het filiaal waar ik kleren koop, heeft erg aardig personeel.
Kleren voor Tara haal ik o.a. bij de Zeeman, de C&A, de V&D, Hema, Prénatal, maar ook via Ebay. En Tara krijgt vaak kleren van mijn zus bij de Zara en Mexx.
Een broekje of rokje voor 30 euro vind ik persoonlijk al duur en ze groeien ook zo snel, dus waarom zo duur kopen? Zelf merken ze het nu nog niet eens hoor

Groetjes,
Shivana

Haai,

Nee het ligt niet aan jou! Ik koop wel vaak merkkleding omdat ik heb gemerkt dat we er langer mee doen en omdat ik de kleertjes van Zeeman ed gewoon niet leuk vind. Meestal net niet de kleur die ik wil of model niet mooi. Smaken verschillen natuurlijk! Waar ik voor Mette nogal eens wat van koop is Babyface. Dit is een leuk en goed draagbaar merk wat niet al te duur is. Voor Noppies geld hetzelfde. Mette heeft bv een spijkerbroekje van de Hennes en dat kostte me 15,-... Model was slecht en het broekje is niet verstelbaar waardoor het snel op de verkeerde plekken strak zat. Ze heeft ook een spijkerbroekje van Noppies. Dit is maat 68 maar die heeft de nu nog aan (al een maand of 5!) omdat de band goed te verstellen is en de lengte mooi. Dit broekje was 22,-. Wel 7 euro meer dan het Hennes broekje maar ze doet er ook wel dik 2 x zo lang mee dus tja. Baby Barb koop ik ook nog wel eens maar niet die gekke dure dingen hoor. 35/40 euro voor een jurkje geef ik niet snel uit. Ik combineer het net als iemand hier al zij met goedkopere basics. Effen shirtjes, maillotjes  van de hennes, prenatal  of hema voor onder een jurkje of rokje. Hier in de buurt is een outlet en daar koop ik nog wel eens voor de helft van de prijs wat merkdingen zoals Vingino spijkerbroekjes of rokjes. Ook daar doet ze weer lang mee en het staat erg leuk!

Kortom ik koop wel vaak merken maar niet de allerduurste want met een paar maanden zijn ze eruit.

gr.Ing
ps kleertjes.com, kakketula zijn hier vaak bezocht en ook de uitverkoop hou ik goed in de gaten!

Hoihoi,

Wij kopen voor Marissa van alles wat. De duurste dingen waren 60 euro per stuk, namelijk haar nieuwe winter jas en een vestje van Burberry. Dat waren dingen die ik zo mooi vond dat ik het het geld dubbel en dwars waard vind. Verder ga ik vaak naar een outlet hier voor kleren van Imps en Elfs. Hier kosten de kleren tussen de 15 en 25 euro. Hiervan heeft ze haar meeste shirts. Maar ze heeft ook H & M en V&D kleren. De goedkoopste was 2 euro bij de H&M in de uitverkoop. Bij de Wibra of de Zeeman kom ik echt nooit, verder komen haar kleren van meerdere plekken.

groetjes Linda

hoi hoi

ik koop ook de meeste kleding bij
H&M , prenetal , Hema, Terstal, Villa Happ en V&D
soms bij de zeeman , daar haal ik meestal voor in huis lekker van die
joggings broekjes lekker om struinen en die zitten warm.
Ook bij de kruidvat koop ik wel eens pyama's van bambino
als hij eruit is gegroeit gooi ik ze zonder pijn weg.

gemiddelt betaal ik tussen de 10 a 20 euro voor broekjes
en meestal van 5 tot 15 voor een truitje

jassen geef ik meer aan uit en schoenen ook omdat ik dat belangrijker vind
zo hebben we schoenjtes van shoesme
eerste paar was 32 euro en de nieuwe 45 euro

ach ja je moeten  kopen wat je mooi vind en wat voor jouw betaalbaar is , toch???

groetjes moekje

Hoi,
ik dacht ook al dat het aan mij lag, ik vind heel veel babykleding ook zo duur!
Ik koop ook bij C&A, Prenatal, Hema en Zeeman (ondanks dat papa altijd riep, mijn kind gaat niet in Zeeman kleren lopen, nou ze hebben, vooral voor de kleine baby's, hartstikke leuke dingen voor weinig).
En wat ik tegenwoordig een uitkomst vind is marktplaats, daar heb ik echt al zoveel leuke kleertjes gekocht, waaronder ook merkkleding. Meestal bied ik dan op een pakket kleding, laatst had ik voor 20 euro een hartstikke leuk (groot) pakket kleding in maat 80.
Groetjes van Sonja

wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die alles zo duur vind.
Op schoenen bezuinigen we hier ook niet. die voetjes moeten nog lang mee. Anne-Sophie heeft schoenen van elefanten.
en mama van anouk, dat setje van die vakantiefoto heeft ze echt mega-vaak aan gehad. Ik vond het idd heel fleurig en niet duur.
We willen waarschijnlijk allemaal dat onze kids er leuk bij lopen en ik probeer dat voor niet al te veel geld te doen.
Bij ons speelt ook nog mee dat wij christelijk zijn dus dat anne-sophie meestal   rokjes of jurkjes aan heeft. Dus dan valt er in de winkel al een heleboel af om te kopen.
Bij Roderick hebben we hier geen last van hihi.
Groetjes Marianne

Terug
Bovenaan