prijs kleding

Hoi,

ik koop veel kleding bij  mexx, noppies,barb. farber,  H & M  vnl merkkleding dus. Maar ik vind  ook dat de kwaliteit echt veel beter is en het langer mee gaat. Het behoudt veel beter de pasvorm en het verwast niet zo snel. Ik heb bv nog kleding van mexx van de oudste (is nu 7) die levi nu ook weer heeft gedragen en dan ziet het er nog steeds mooi uit. Ik koop ook weleens wat bij de zeeman maar meestal is na 1 x wassen de print eraf of plakt het aan elkaar en dan vind ik goedkoop toch duurkoop.
Maar dat is mijn mening hoor en ik iedereen moet fijn de kleding kopen waar hij/zij zich het prettigste bij voelen. En inderdaad bij kleertjes.com in de uitverkoop is de merkkleding ook echt goed betaalbaar.

groetjes chimene

Ik vind dat iedereen moet kopen wat ie wil!!

en ook ik koop heel veel goedkoop, maar ik ga als bv de Villa Happ een uitverkoop heeft ook naar Villa Happ. Maar mijn portomonee is niet doorgaans voor dat soort winkels.

Ik denk dat we hier geen discussie aan moeten wagen en een ieder gewoon moet kopen wat ie wil en ik denk dat geen van onze kinders voor schandaal zal lopen en ik hoop er veel te zien bij de JG Beurs!!

DIKKE KUS SASKIA

Hoi !

Ik koop voor Luuk eigenlijk wat ik leuk vind en er natuurlijk van kwaliteit goed uit ziet.
Ik heb ook de ervaring dat goedkoop vaak duurkoop is,het na een paar keer wassen niet meer uitziet...maar dat blijft vaak een gok!
Ik werk bij Babyplanet en heb t geluk dat ik kan kopem met 20% kortong,dus dat scheelt...we verkopen Mexx,Noppies en Babyface...ik vind t alledrie super merken...maar vind t ook leuk om eens wat bij de Hema ofzo te kopen..om zijn kastje wat meer te vullen.
Ook laat ik me wel eens verleiden om wat duurdere merken te kopen,maar dan echt omdat ik het echt geweldig vind,of omdat het in de opruiming is...van de zomer een Vingino jeans gekocht,kostte eerst 50 euro en nu voor de helft..Luuk kan hem denk ik de hele winter wel aan.
Ook een winterjas en schoenen vind ik erg belangrijk.
Moet ook eerlijk toegeven dat  mijn moeder ons ook wel eens wat geeft voor Luuk.

Liefs,sindy

Leuk onderwerp..

ALS ik zelf kleren koop voor Birgit ga ik vaak naar de Hema of de H&M ook kijk ik wel eens bij de ZARA. En ja hans textiel prenatal ik neus overal wel t maakt me niet zoveel uit.
Ik schrijf ALS met grote letters want... ik heb een schoonmoeder die al haar geld uitgeeft aan Birgit.. ik kan er alles van zeggen en ze trekt zich er niets van aan.. tja dan laat ik t zo, gelukkig heeft ze wel smaak. Ze heeft haar eerste schoenen gehad, haar winterjas(leuk met zo'n bontkraag!) hangt al in de gang en weer 2 sets met kleren. Overal van zeeman, villa hap, mexx H&M ze haalt t overal... Maar geen belachelijk dure singen hoor!
Ik heb bij de geboorte van Birgit van en rijke tante 3 kleding setjes gehad in grote maten, echt DURE merken... niet eens alles heeft ze aangehad maar er zat een replay spijkerbroek bij wat versteld kon worden, ze groeit er nu langzaam uit en heeft m wel een half jaar aangehad.. Das dus zijn geld wel waard geweest al zou ik t zelf niet kopen... Als het maar fleurig is en goede kwallie...

En ja idd ik verwaarloos mezelf best wel vergeleken met Birgit!

Evelien

hallo allemaal!

Ik koop ook vaak merkkleding; Jayden heeft veel van Ralph Lauren, Vingino, McGregor, Burberry, Baby Dior, Dolce en Gabbanna, ik vind de kleding zeker mooier en leuker, en de kwaliteit is ook beter. Ik denk persoonlijk dat iets van Dior echt wel mooier blijft dan iets van Zeeman.
Vaak combineer ik deze merken wel met bv een broek van H&M of, Name It, de rompers koop ik altijd bij de HEMA, dus daar koop ik ook en als ik daar toevallig een leuke broek zie dan neem ik die ook gewoon mee, ik koop dus eigenlijk gewoon wat ik leuk vind en overal het algemeen vind ik merk leuker! ( sorry!)
Maar 1 ding wil ik er wel bij zeggen; je kan natuurlijk niet in ieders portemonnee kijken...

xxxjes

Het is inderdaad ook een beetje wat je portemonee toelaat. Die van mij kan wel wat aan, maar ik wil zelf ook wel eens wat nieuws! hahaha
En ik moet nu bij prenatal positiekleding kopen en woensdagavond!! TIP voor de zwangeren onder ons. Hebben ze op alle positiekleding 25% kortin!

groetjes Maris

ps En of een kindje goedkope of dure kleding draagt maakt niet uit. Niemand laat zijn kindje voor l.l lopen!

Terug
Bovenaan