Prikken in borsten en tsr gevoel??

Nou, ik hou mezelf volgens mij voor de gek..... vanmorgen weer een negatieve test.. Helaas!!!

he balen is dat, maar jij houd je zelf niet voor de gek dat doet je lichaam!
Hoe voel je je verder, heb je wel het gevoel dat je menstruatie er aan zit te komen?
Zijn je klieren in je borsten bijvoorbeeld ook opgezet, zal niet voor iedereen gelden natuurlijk maar normaal zetten mijn klieren altijd op, behalve toen ik zwanger bleek te zijn, wel dus steken en een zeurderige pijn in onderbuik (niet precies zoals je menstruatie moet komen), maar goed zou gewoon even afwachten en als er niets komt over een paar dagen/week misschien nog een test doen

liefs Daan

Hoi,

Ik heb dit tot 6 testen gehad voor ik positief testen,had dus ook telkens een negatieve test,toen was ik 2 maanden niet ongesteld geweest maar heb wel een lange cyclus 40 dagen!!
Toen heb ik nog een test gedaan en was wel positief.

succes, en hou ons op de hoogte.

gr, nice

Hoi hoi,

Meid jammer joh. Maar wil niet zeggen dat je niet zwanger bent he! Mischien over een paar dagen toch een positieve test. Je hebt het gevoel ook dus wie weet.

Ik had een heel erg ongestelheidsgevoel hoor toen ik net zwanger was. Zeurende buikpijn enzo en dat hield echt wel een aantal weken aan ook. Maar mijn borsten bleven maar gevoelig en dat gaat normaal binnen een dag a 2 - 3 wel over bij mij. Maar dat was nu niet het geval en toen wist ik het al haha. Bovendien had ik 2 x een droom gehad. 1 van de conceptie en 1 van een zwangerschapstest met een vette streep er op. En toen ben ik die meteen gaan halen en ja hoor raak! hahaha...

Wanneer ga je weer testen? hihi...succes!

Groetjes petra

Hoi,

als je rekent met een cyclus van 29 dagen zou je inderdaad afgelopen donderdag ongesteld hadden moeten worden. Maar blijft natuurlijk een beetje spannend, zo na de pil: misschien is ie deze maand toch langer en is je cyclus nog niet helemaal op orde...
Je kunt eigenlijk weinig anders doen dan wachten en als je na een paar dagen toch weer niet ongesteld bent, maar weer eens testen. Ik testte zelf pas na 2,5 week overtijd positief en had ook last van die net-niet-mensturatiepijn en gevoelige borsten. Ik had de mazzel getempt te hebben op m'n eisprong, en omdat mijn temperatuur hoog bleef, wist ik al wel dat ik zwanger was... Alleen die stomme test wilde maar niet mee om dat ook aan te tonen, :)

Mocht je straks uiteindelijk wel ongesteld worden, is dat misschien een handige methode om te doen: elke ochtend bij wakker worden even tempen, (liefst ongeveer op dezelfde tijd). Vanaf eerste menstruatiedag tot dag voor eisprong is je temp gemiddeld genomen ietsje lager dan vanaf je eisprong, (scheelt zo'n 0,3 tot 0,5 graden). Blijft te temp hoog op/na je NOD, dan kun je ervan uitgaan dat je zwanger bent. Je NOD valt overigens altijd precies 14 dagen na je eisprong. Als je die dus getempt hebt, weet je ook precies wanneer je ongesteld moet worden....

Ja, vond t ook echt niet zo leuk... Maar ja, het kan he!!
ik heb normaal (tijdens de pil) nooit ongesteldheidsgevoel, tenminste, alleen last van mn onderrug, de avond ervoor... Maar dat had ik vorige week dus....Toen dacht ik dus dat t zou komen, maar niet!
Ik heb nu verder helemaal geen gevoelige borsten ofzo, tenminste, niet als ik eraan voel zeg maar..  Maar, wel dus dat soort van prikken en die trs zo af en toe! Apart!!

Tja, wanneer ga ik weer testen... Nu 2 testen in 1 week gedaan.. ik wacht het denk ik maar echt gewoon af tot..... geen idee eigenlijk!! Maar, ik hou jullie op de hoogte!!

groetjes, Mijn schatje

En ben je inmiddels toch ongesteld geworden of???

Ben benieuwd.

Groetjes Petra

Hoi Petra,
Nee,nog niet.. Ook nog geen test gedaan.. ik wacht nog even geduldig af.. (ook geen zin in een teleurstelling eigenlijk....)
FFekes geduld nog.. ;)
Groetjes, Mijn schatje

Terug
Bovenaan