Prikken in borsten en tsr gevoel??

Ik had ongeveer hetzelfde en uiteindelijk met 10 dagen overtijd toch een positieve test. Geef de moed dus niet op... Succes!

Oh wat knap dat je zo lang kunt wachten met testen zeg. Maar in middels ben je toch ongeveer 2 weken over tijd? spannend!!!!! Ik duim voor je dat het raak is hoor....je zou toch denken dat het bijna niet andes kan he? hihi

Groetjes Petra

Oh die spanning zou ik echt niet tegen kunnen hoor haha
Ben zo benieuwd of je toch positief gaat testen.
Ik heb dus nog steeds geen gevoelige borsten, tepels wel iets, maar dat
is niet erg, wel als ik voorover buig dat ze wat zwaarder aanvoelen.
steken had ik alleen in het begin van de zwangerschap, dus hoop het zo
voor je!!! Wanneer ga je weer testen? komend weekend? haha

liefs Daantje

Haha... ik vind t ook wel errug knap van mezelf... Maar, probeer er maar zo min mogelijk aan te denken.. Probeer mezelf maar niet voor de gek te houden.. Maar, misschien eind van de week toch maar een test doen inderdaad..
Gek eigenlijk wat het allemaal met je doet he!!!

groetjes, Mijn schatje

hahaha meid, kan je het voor ons niet ff vanmiddag doen? whahahaha..

Ja het is heel gek  wat het met je doet  idd. Bij mij was het zo dat ik snachts in het weekend van de conceptie heel duidelijk had gedroomd over het eitje en het zaadje haha..echt ongelooflijk. Ik zei smorgens tegen mijn vriend...tis gebeurt hoor tis echt gebeurt!

We waren in centerparks en ik heb er verder na die droom niet zo veel aan gedacht. 2 weken voelde ik helemaal niets! Toen ineens...mn borsten een beetje begonnen te prikkelen en ik me anders voelde. Mn ogen zagen in de spiegel er anders uit ineens ook. En in het weekend kreeg ik weer een droom. Ik droomde van een test met een dikke vette streep. Ik ben toen onmiddelijk naar de winkel gegaan en ja hoor raak!

Heel apart he haha..ik denk dat jij nu in die 2 weken stilte zit hihi...hoop zo dat je zwanger bent, leef helemaal mee.

Groetjes Petra

Hahaha... gaat wat lastig.. zit op mn werk vandaag!!!
Maar, misschien dan morgen, want dan ben ik vrij... ik kijk wel even. Er ligt er nog eentje thuis!! maar aan de andere kant... Ohhh.. lekkere doos ben ik ook.. haha... durf gewoon niet zo goed eigenlijk.. Misschien omdat ik stiekem denk dat ie toch negatief is.. Zou ook wel errug snel zijn...
Als ik meer weet zijn jullie de eerste (nou ja, tweede) die het horen!
groetjes, Mijn schatje

trouwens, de afscheiding heb ik niet meer... kan dat na een paar dagen weer afnemen/weg zijn???

Ja dat kan wel hoor dat het wisselt met de afscheiding.

Hee laat je niet opjagen hoor, tis maar een grapje! Ik blijf geduldig wachten op een berichtje van je. En idd een teleurstelling is ook niet leuk.

Ik duim ondertussen wel ff door.

Groetjes en werk ze!

Terug
Bovenaan