Prikken in borsten en tsr gevoel??

Haha.. nee hoor.. Maar natuurlijk zelf toch ook wel erg nieuwschierig!!
Lief dat je meeduimt!!! Zit t zelf ook hard te doen... :D
Groetjes

en ik durf niet te testen eerlijk gezegd...
Ik denk dat ik nog wacht tot morgen/overmorgen.. Mocht het dan een JA zijn heb ik er gelijk een kado bij voor vaderdag.. Wie weet..

Groetjes

Ahh ja das wel leuk idd een cadeau voor vaderdag.

Nou ik ga niets meer vragen tot volgende week maandag hahaha....gossie wat duurt dat laaaaaang.

Groetjes Peet

Ik kijk elke dag of je al getest hebt, nog niet, wat spannend...............
Las laatst ergens een verhaal van iemand die ook al een paar keer getest had
en niets, maar toen op een andere test is overgegaan (clear blue digitaal, zanger,niet zwanger) en toen stond er dus Zwanger!!! Heb hem zelf als eerste test gebruikt, dus weet niet of een andere anders negatief was geweest, maar je weet maar nooit, misschien dat die test net iets gevoeliger is.
TEST MAAR GAUW.......makkelijk praten he? Snap wel dat je niet teleurgesteld wil worden, maar hoe vaker ik dit lees hoe meer ik het gevoel heb dat je zwanger bent!!! Hoop het ook zo voor je!!!
Verder nog klachtjes bij gekregen of niet? andere eetlust? harde onderbuik?
ik probeer ook maar wat haha

Ik leef in ieder geval ook met je mee!!!!!!

liefs Daantje

Vermoeidheid, misselijk en heel erg moe? hahahahaha....doe er nog ff een schepje bovenop en wij maken je helemaaaal niet gek hoor

Lieve meisjes,

Beetje door jullie aandringen (en natuurlijk ook mijn eigen gevoel) vandaag dan toch maar een test gedaan en wat denken jullie??? ZWANGER!!!! YOEHOEEEEE Ben echt zo blij!! Heb gewoon zitten huilen met die test naast me!! Heb vriendlief nog niet gesproken, hij was namelijk al naar zijn werk en om het nou via de telefoon te vertellen... Ga vanmiddag in mn pauze ff wat leuks kopen en dat geef ik dan vanavond!!
En kwaaltjes... Tja, die rare buik nog, de tsr niet meer ondertussen, maar wel een zere linkerborst.. En de afgelopen paar dagen savonds steeds een beetje misselijk.. gisteravond ook en vannacht, toen onze kleine man wakker werd omdat ie dorst had ook een beetje. Nu ook, maar dat is denk ik puur van de zenuwen!!!

Echt onwaarschijnlijk gewoon dat het alweer zo snel raak is.. Bij onze eerste 1e ronde, nu 2e ronde!!

Groetjes, Mijn schatje

Terug
Bovenaan