proberen zwanger te worden na miskraam

Hoi Caat, ik had bij mijn laatste zwangerschap die in een miskraam eindigde een dag voor mn menstruatie getest met een test van de action, en toen kreeg ik een licht streepje de volgende dag clear blue gekocht en toen gaf de test aan zwanger. maar ja, dat was maar een dag voor de menstruatie nu zit ik er 5 a 4 dagen voor. Zo jammer dat die testen allemaal zo duur zijn anders zou ik er iedere dag 1 doen tot aan zondag. maar ja, de teleurstelling na de test is ook verschrikkelijk en dan zijn die 5 min ook slopend...hahah ik bestudeer ze dan zo goed of er niet toevallig een licht streepje te zien is :p maar tot nu toe helaas.

Uit ellende voor de volgende maand toch maar de zwangerschap testen besteld. Voor het geval we weer opnieuw moeten beginnen. Ik heb nog een voorraad ovulatie testen van 10 stuks, gelukkig werken die van de action heel erg goed. dus daar kan ik weer mee aan de gang. Ik heb ze bij sensitest besteld. Krijg je er 3 voor 5 euro, en ik heb voor 1 test van test point 10 euro betaald. Dus gelukkig voordeliger uit en iets meer hou vast voor de volgende maand en uiteraard zal ik er 1 gebruiken als ze binnen zijn in de hoop dat deze positief aangeeft. trouwens ik merk dat ik de laatste dagen erg veel diarree heb, misschien te veel info maar is dit ook een kenmerk van dat de menstruatie op komst is? zoals ik zei, ik heb hele andere verschijnselen nu :( of zal mijn lichaam stiekem nog steeds in de war zijn van de miskraam?

Ik heb vandaag de test van kruidvat gedaan en had een positieve test...daarna wat gedronken en een paar uur later toch voor de zeker nog de test van de action gedaan, daar was een heeele lichte streep te zien, misschien door het drinken. Morgen nog een test doen, aangezien het nog 3 dagen voor mijn menstruatie datum is. Stiekem heel erg blij maar toch wil ik er zeker van zijn.

Gefeliciteerd, kruidvat is naar mijn mening de beste test. Die van de action heeft veel meer hcg nodig om te reageren.

Hoi allemaal,
even voorstellen
ik ben iris 28 jaar en heb een hele grote kinder wens.
afgelopen kerst gestopt met de pil en was direct zwanger. Helaas bleek bij de eerste echo van 8 weken dat eht embrio al met 5 weken gestopt was met groeien. Miskraam kwam niet zelf op gang dus heb 6 maart een curretage ondergaan.
Nu eerste dag van weer mijn eerste menstruatie, gelukkig weer meteen normaal, schijnt lang te kunnen duren na een curretage.

Fijn om zo even alles van mij af te kunnen schrijven ben afeglopen weken behoorlijk emotioneel geweest en heb nog afe en toe een dipje.

Terug
Bovenaan