proberen zwanger te worden na miskraam

Vandaag 5 dagen over tijd en 3 negatieve zwangerschapstesten verder ;(

Heb ik te weinig geduld of wordt ik genept door mijn lijf.
Ik was na de curettage na 28 dagen weer ongesteld dacht daardoor dat alles weer gewoon was, voel me zeer teleurgesteld en verdrietig.

Hoii iedereen die een miskraam gehad heeft in eerste instantie heel veel sterkte.. zelf heb ik afgelopen 5 mei een miskraam gehad.. echt veel heftiger dan gedacht. de echo gaf aan dat alles weer schoon was en dat we opnieuw mogen proberen..
ik hoop dat we snel weer zwanger zijn ze zeggen dat je meer vruchtbaar bent na een zwangerschap en ik hoop dat dat het geval is ook voor iedereen die dit hoopt.
volgens mij heb ik deze week mn eerste eisprong weer gevoeld. Meerderen hier die misschien direct weer zwanger waren?

Dag dames ik ben nieuw hier! Ik heb me even speciaal aangemeld omdat ik jullie heel veel sterkte wil wensen met het verwerken van het verdiet! Ook wil ik jullie heel veel geluk wensen met snel opnieuw zwanger worden!!

Ik ben 23 en ik heb in april een miskraam gehad in mei heb ik een echo gehad en me hele baarmoeder was leeg.. Dit was wel even een moeilijk momentje.. Alleen letterlijk 5 dagen later bleek ik alweer 5 weken zwanger te zijn WONDEREN BESTAAN. K was net te kort zwanger om wat te kunnen zien maar 5 dagen mater zag je toch echt een vruchtzakje! Morgen een nieuwe echo met hopelijk nog steeds goed nieuws! Niet opgeven dames wonderen bestaan ❤️

Ten eerste wil ik alle dames die een miskraam hebben gekregen, heel veel sterkte wensen. Wat een vreselijk verdriet wat jullie moeten doormaken.

My1994: misschien heb je mijn verhaal wel gelezen. Ik was op 6 maart 16 weken zwanger, toen bleek ik een missed abortion te hebben. Vervolgens na 5 weken weer ongesteld geworden en de menstruatie daarop bleef uit! Ondertussen 8,5 week zwanger. Ik heb in het verleden eerder een miskraam gehad en daarna werd ik ook gelijk weer zwanger (zonder menstruatie). Dus ik geloof wel dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam!

Hallo dames

Ik heb op 11 december 2014 een miskraam gehad wat een foutje was van het ziekenhuis...

Helaas was ik niet 1 vd gelukkigen die daarna snel zwanger was duurde precies 6 mnd en Dani is morgen 14 weken  :)

Mijn hele lijf was van slag...erg vervelend in combi met pcos die ik heb al met al lastig.

Uiteindelijk zal alles goedkomen daar geloof ik in!!

Succes ladies

Even een hart onder de riem voor iedereen die hier tobt met miskramen. Ik heb vorige jaar drie miskramen gehad in 6 maanden tijd. Daarna een gezonde zwangerschap mogen uitdragen en nu de trotse moeder van ons derde kindje. Een lieve zoete baby, een jongetje... het kan dus echt.. ook na meerder miskramen!

Terug
Bovenaan