proberen zwanger te worden na miskraam

Jeetje Nathalie, wat vreselijk wat jullie hebben meegemaakt, geen woorden voor. Ik kan me niet indenken door wat voor hel jullie zijn gegaan. En dan daarna die positieve testen.. Pfff :-(
Heb je een regelmatige cyclus? Want dan zou die spotting wel eens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar daar had je waarschijnlijk zelf ook al aan gedacht. Ben benieuwd!!!

Het blijft nog steeds heel lastig om mee om te gaan inderdaad, volgende week begin ik weer met werken na mijn zwangerschapsverlof. Dan kom weer zoveel mensen tegen die het wel weten maar waar ik nog niet mee heb gesproken hierover. Emotioneel is het heel zwaar en er steeds opnieuw over beginnen vind ik heel moeilijk.
In ieder geval heb ik over mijn cyclus niets te klagen, die is heel regelmatig. And I got my fingers crossed. Volgende week wordt dubbel zo spannend.

@nathalie: Ik snap dat het enorm een moeilijk moment is als je weer gaat werken. Je zult je gaan verbazen hoe mensen gaan reageren. De één zal op je af stappen en vragen stellen, terwijl de ander een blokje omloopt als ze je zien. En vergeet niet dat als jij er njet over wilt praten, je het gewoon niet moet doen. Ik hoop dat je werkgever flexibel is. Dat je naar huis kan gaan als je het allemaal teveel wordt.
Ik zal ook voor je duimen dat je volgende week een positieve test hebt! Laat je het ons weten? Heel veel succes van de week met je eerste werkdag

@pluisje: hoe gaat het met jou???

hoi Pluisje, ik had ook een vroege test van testpoint gehaald en die bleek ook negaief, maar die van de kruidvat gaf al heel snel een positieve uitslag. Ik hoop echt dat je snel goed nieuws hebt!
Jeetje Nathalie, wat een heftige periode heb jij achter de rug zeg! als je er nog niet klaar voor bent om te werken kan je ook nog thuis blijven tot je er wel klaar voor bent. bij mij deden ze daar niet moeilijk over en gaven me echt de tijd om mijn miskraam te verwerken. En qua mensen op je af lopen, als je aangeeft dat je er liever niet over wilt praten dan begrijpen ze dat wel. Heel veel sterkte !!!@ Caat, wat vevelend dat je een bloeding kreeg, maar was het geen innestelng bloed? ze zeggend at dat ook op menstruatie lijkt toch? ik heb eind april mijn eerste echo! ik vind het zo spannend. Nu maar hopen dat alles goed gaat...

He Natasja!
Spannend de eerste echo! Hoe voel je je verder? Al last van kwaaltjes of valt het nog mee? Het was bij mij een echte menstruatie, het was behoorlijk hevig. Dus een iets andere menstruatie dan dat ik normaal gesproken gewend bent, maar dat schijnt normaal te zijn na een miskraam. Stiekem ben ik wel blij dat ik deze menstruatie heb gehad, ik voel me nu wel helemaal schoon. Gek he!

In februari had ik mn miskraam, daarna keurig na 30 dagen mn menstruatie. Nu blijkbaar een lange cyclus, want met 6 weken test ik pas positief! 't Nieuws moet echt even landen, pff, hoe zal t deze keer gaan?! Dit is mn 7e zwangerschap, hopelijk ons 4e kindje.
Liefs

Wow Vissen, wat een goed nieuws! Van harte gefeliciteerd hoor! Hoever ben je nu precies dan? Al een eerste echo gepland staan?

Caat

Dank je Caat, denk 4,5 of 5 weken te zijn. Om teleurstelling te voorkomen, willen wij niet een hele vroege echo, dus plannen voorlopig nog niks. Heb een miskraam gehad met 11 en 10 weken. Met beide een goede echo met kloppend hartje gehad, dus we wachten nog even hiermee.

Terug
Bovenaan